Gå til innhold

Knipe igjen til 2016


hjerte♥barn

Anbefalte innlegg

Nå er det ca 16 timer igjen av 2015. Er bare i uke 35 (+6), men har hatt så mange tegn på at fødsel nærmer seg at jeg har blitt ganske stresset på at lillemor skal komme feil år. Å være yngst i klassen og i tillegg litt prematur kontra født nærmere termin og bli eldst i klassen vil jo ha en del å si. Men nå er det bare ca 16 timer igjen og begynner å øyne et håp om at jeg klarer å knipe igjen. Er ikke i aktiv fødsel og ingen styrtfødsler i familien. Flere som er stresset på å knipe igjen til nyttårsaften er ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker også at babyen ikke skal komme før i 2016. Tenkt mye på det gjennom svangerskapet. Har ikke så mange tegn på at fødsel snart nærmer seg så tror det skal gå bra (tror jeg). Heldigvis! Jeg er i uke 38 forresten :) Ikke mange timer igjen på oss nå!



Anonymous poster hash: e3847...2da
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også glad for at det kun er timer igjen av dette året. Er glad på vegne av frøkna i magen for at hun blir januarbarn :) jeg er uke 37+4 i dag. Godt nytt år, og lykke til med fødsel når den tid kommer.

 

Anonymous poster hash: d749f...81e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer igjen :-) Sist fødsel varte fra kl 4 på natta til 22 på kvelden, så nå begynner jeg å roe nervene. Høres ut som jeg er en lett stressbar person, men det er jeg egentlig ikke. Har bare blitt litt vel mange tegn på fødsel altfor tidlig. Nå som 2015 straks er forbi kan jeg konsentrere meg om å nyte siste del av ventetiden og forberede meg på tiden som kommer etterpå. Istedet for å stresse over tanken på å få desemberbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...