Gå til innhold

Når traff hverdagen forholdet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i to år, og nå begynner jeg å bli alvorlig lei :( Er det vanlig å ha det sånn etter et par år? Eller er forelskelsen rett og slett over?

Jeg er rådvill og trist, for vi hadde det så fint, og jeg var så forelsket som jeg aldri hadde vært før. Følte jeg virkelig hadde møtt drømmemannen. Nå føler jeg det motsatte :(

Dette har kommet snikende i julen, jeg forstår ikke hva som har skjedd...

Anonymous poster hash: 4054e...6a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter tre år.

Alle forhold mister "glansen" etterhvert. Hvis det kun var overflatisk tiltrekning, vil det ta slutt nå. Men hvis dere har bygget opp noe stabilt sammen, har dere mer å gå på.

Anonymous poster hash: 16311...ce5

Skrevet

Første gangen jeg fjerta foran han.. 😳

Anonymous poster hash: 96523...427

Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om hverdagen traff denne gangen. Jeg har hatt perioder der jeg har vært lei, men ikke sånn som det har vært med de andre. Da har fluktinstinktet kicka inn for fullt.

Skrevet (endret)

Da barna kom. Vi hadde vært sammen åtte år før det.

Men vi var ikke stormende forelska i åtte år, det var vi kanskje ett år. Etter det gikk det litt i bølger fra min side.

Endret av Ikkesåallerværst
Skrevet

Etter ca ti år? Vi var forelska i hverandre helt til andremann kom.. Så innså vi vel begge at hverdagen var noe annet enn det store fokuset på hverandre.. Litt trist, men naturlig. Vi elsker hverandre hvertfall. Ikke gitt det heller.

Anonymous poster hash: 8deae...669

Skrevet

Da vi hadde fått vårt første barn ble det sterke begjæret dempet. Hadde vært sammen i 6 år da. Den stormende forelskelsen hadde vel gitt seg litt før det.

Det har aldri blitt som det var. Men føler en dypere kjærlighet nå enn før. Vi har en sterk nærhet og fortrolighet, og jeg ønsker å leve resten av livet mitt sammen med ham. Selv om jeg aldeles ikke har følt akkurat det gjennom hele samlivet på snart 15 år. Føler vi har gått litt gjennom ild og vann for å komme dit vi er i dag, og det har vært verdt det.

Jeg tror ikke man kan forvente å ha rosenrøde følelser hele tiden. Livet består for det meste av hverdager ;)

Anonymous poster hash: 95b6a...d0d

Skrevet

Med en gang vi flyttet sammen. Dvs da hadde vi vært sammen i 2 år. Men det var jo fordi jeg hadde et barn fra før. Vi har aldri hatt hvetebrødsdager for å si det sånn. Vært sammen i 8 år må og det meste i forholdet er praktisk dessverre. Jobb sove spise og rutiner :(

Anonymous poster hash: 673a9...e4e

Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min i to år, og nå begynner jeg å bli alvorlig lei :( Er det vanlig å ha det sånn etter et par år? Eller er forelskelsen rett og slett over?

Jeg er rådvill og trist, for vi hadde det så fint, og jeg var så forelsket som jeg aldri hadde vært før. Følte jeg virkelig hadde møtt drømmemannen. Nå føler jeg det motsatte :(

Dette har kommet snikende i julen, jeg forstår ikke hva som har skjedd...Anonymous poster hash: 4054e...6a7

Etter et par år går forslskelsen over ofte, da kjenner man kjærligheten istedet :) merker du ingen kjærlighet var det synd, handlet forholdet kun om ny og spennende sex altså? Det er trist.

Anonymous poster hash: 789c8...144

Skrevet

Vel dette med forelskelse går i bølgedaler men kjærlighet har flere former. Jeg elsker mannen min❤️har tenkt tanken på å gi opp. Spesielt har det siste året svingt veldig. Har 2 barn sammen og vi brukte alle våre krefter på at de skulle ha det bra. Men pleiet ikke oss selv. Vi har vært sammen i 7,5 år og giftet oss i sommer. Forholdet fikk en ny glød og vi ble nyforelsket igjen😊 Nå er alt bare supert! Vi har vårt diskusjoner om hverdagslige ting men prøver å pleie kjærligheten i det daglige. Vi legger oss aldri sure på hverandre og er flinke til å prate om følelser og tanker.

Anonymous poster hash: f0704...d25

Skrevet

Helt normalt at forelskelsen forsvinner etter rundt 1 år. Etter det må man jobbe for forholdet.

HI, bare pass på at du ikke er forelsket i forelskelsen. Å være avhengig av den følelsen er farlig rett og slett.

Anonymous poster hash: 678a6...34b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...