Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #1 Skrevet 31. desember 2015 Virkeklig alt! Tastatur, stavekontroll, kalender... Ja, alt! Jeg har ikke en gang et valg i instillinger om aa faa den paa norsk igjen Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 059a6...e89
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 Prøv å holde inne hjemknappen og avknappen til eplet dukker opp på skjermen. Funker ikke det ville jeg forsøkt å gjenopprette i iTunes.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Hvilken iPhone har du? Og hvilket iOS? Det høres ut som om den har fjernet alt og gått tilbake til fabrikkinnstillinger. Har du ingen backup i iTunes eller iCloud? For å endre språk: Gå inn på generelt i innstillinger, (general under settings siden du har den på engelsk. Skroll ned til languages. På keyboard kan du legge til norsk tastatur. Gå også til oppdateringer og pass på at du har nyeste iOS. Jeg går utifra at du ikke har en nyere iPhone og/eller iOS. Hadde du hatt det og hadde du hatt en backup kunne du gjenopprettet i verste fall, om ikke noe annet fungerer. Anonymous poster hash: a0749...8db
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Om det kun er språk som er feil bør du endre på det i innstillingene før du evt. Gjenoppretter. Anonymous poster hash: a0749...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå