Gå til innhold

Klageinnlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg ikke har noen grunn til å klage, men akkurat nå har jeg det litt tungt. 

Jeg er ung og har vært student frem til i sommer, og har hele veien hatt fri og mulighet for å feire jul og nyttår sammen med mine foreldre. I sommer flyttet jeg og sønnen min til en helt ny plass (siden jeg fikk jobb), på andre kanten av landet. Dette er både dyrt og tidskrevende.
Jobben jeg takket "ja" til gjør at jeg må jobbe turnus i perioder, blandt annet nå i julen. På grunn av dette måtte jeg sende barnet til barnefar som også bor langt unna.

Akkurat nå sitter jeg her og er bare trist og lei. Jeg har for det meste jobbet hele julen, og må også jobbe i morgen på kvelden og på dagtid 1. nyttårsdag.
Dette har virkelig tært på, og jeg begynner å lure på om det virkelig er verdt det. Jeg elsker jula, men i år har jeg ikke fått feiret jul på noe vis. Jeg har prøvd å gjøre det beste utav situasjonen, men det har vært nitrist å sitte alene.

akkurat nå sitter jeg bare å gråter, jeg synes denne uken har vært grusom :( Var forberedt på at det kom til å bli vanskelig, men dette ødelegger meg virkelig totalt. Skulle ønske jeg kunne feiret sammen med familien. Når jeg er alene har jeg ikke orket å lage meg gode julemiddager, ikke har jeg plass til juletre og ikke har jeg hatt mulighet til å se særlig med julefilmer heller. 

Jeg har gjennom julen kun sovet og jobbet, men tiden alene har nesten vært uutholdelig!

Føler virkelig med dem som ikke har familie å feire julen sammen med! Jeg har stor familie og et trygt og godt nettverk der jeg kommer fra, men det hjelper så lite når jeg ikke får muligheten til å reise hjem og være sammen med dem! 

Jeg føler ikke at jeg har grunn til å klage, men nå er jeg sliten, lei og gleder meg bare til alt er over og hverdagen er tilbake for full! For dette har for min del vært ei jævlig jul :(
Gruer meg til å sitte alene imorgen også.

Anonymous poster hash: 7e80d...088
Videoannonse
Annonse
Skrevet