Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Begynte å blø masse i morges, har følt litt press nedentil, og ser nå det er masse "biter" i do. Er dette spontanabort?? Har aldri hatt det sånn før.. Anonymous poster hash: 6299e...358
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Har du vært gravid da? Anonymous poster hash: 744b9...e57
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Ikke som jeg har fått med meg.. Var å tok biopsi i november, hadde mens rett etter. Kan det ha noe med dette å gjøre? Hi Anonymous poster hash: 6299e...358
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Aner ikke Har du kontroll på syklusen din? Anonymous poster hash: 027fb...abd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå