Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Er helt sikker på at det ikke blir fler barn etter denne runda, men er fortsatt under 30 år, så vet ikke helt hva jeg tenker om det.., hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: db7a3...917
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 . Anonymous poster hash: db7a3...917
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Da ville jeg hørt med mannen. Enklere for han å gjøre om på det enn for deg. Er dere begge enige i at nr 3 blir den siste? For da ville jeg gjort det... Anonymous poster hash: 68a76...efd
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Jeg ville ventet... Man vet aldri hva livet bringer. Møtte nettopp et par hvor hun hadde sterilisert seg for fem år siden. Skråsikker på at hun var ferdig med barn. Men så traff hun denne nye mannen, og nå angret hun veldig, og følte at det ville ha vært helt riktig om de hadde fått et barn sammen... Når du er så ung er det desto større grunn til å vente tenker jeg... Kjenner mange som har sagt de var ferdige... Men så har de ombestemt seg etter noen år. Anonymous poster hash: 7c3a0...276
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Jeg ville ventet. Jeg er selv under 30 å har 3 barn, å hadde det kun vært opp til mannen så ville en av oss sterilisert oss, men jeg mener at vi er for ung og aldri vet om ønsket om en attpåklatt kommer så vi har blitt enige om at det blir vanlig prevansjon enn så lenge. Anonymous poster hash: 71ead...899
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Jeg var/ er i samme situasjon som deg. Minsta er 2 år og jeg 29 år. Har også to eldre barn! Vi ønsker ikke flere barn. Jeg føler det nå er på tide å kun fokusere på de jeg har og ikke endre familiedynamikken hele tiden! Men jeg kjenner meg selv så godt at jeg om f.eks. 5 år glatt kan ha "glemt" hvordan det er å ha små barn og ønsker en til! Problemet er at egentlig så jil jeg ikke ha flere! Jeg syntes jeg var for ung til å sterilisere meg. Tenk viss noe skjedde med mannen feks og jeg traff en ny? Min mann derimot ønsker ikke flere barn uansett. Derfor ble det han som la seg under kniven. Det tok et år å psyke seg opp, men nå er det gjort😊 Anonymous poster hash: f3a21...3d5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Jeg var/ er i samme situasjon som deg. Minsta er 2 år og jeg 29 år. Har også to eldre barn! Vi ønsker ikke flere barn. Jeg føler det nå er på tide å kun fokusere på de jeg har og ikke endre familiedynamikken hele tiden! Men jeg kjenner meg selv så godt at jeg om f.eks. 5 år glatt kan ha "glemt" hvordan det er å ha små barn og ønsker en til! Problemet er at egentlig så jil jeg ikke ha flere! Jeg syntes jeg var for ung til å sterilisere meg. Tenk viss noe skjedde med mannen feks og jeg traff en ny? Min mann derimot ønsker ikke flere barn uansett. Derfor ble det han som la seg under kniven. Det tok et år å psyke seg opp, men nå er det gjort😊 Anonymous poster hash: f3a21...3d5 I tillegg er prevensjon er stort hodebry for kroppen min. Det gjorde også valget enklere! Anonymous poster hash: f3a21...3d5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 En ting er hvis det skjer noe med mannen, og man finner en ny man vil ha barn med. Men hva om det skjer noe med barnet/barna man har? Jeg tror mange ønsker seg et nytt barn hvis man mister et eller flere av barna sine. Jeg har selv mistet et barn og har fått en til etterpå. Det var et lys i tunnelen for min del. Er du under 30 så ville jeg ventet noen år hvertfall. ☺ Anonymous poster hash: 50cdb...5cd
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Jeg og mannen var enige om at han skulle sterilisere seg når nr.3 kommer, men nå som det viser seg at det blir gutt nr.3 så vil han plutselig ikke mer tror han ønsker seg en datter og, men jeg er HELT ferdig med å være gravid så håper han tar til vett og gjennomfører det. Urettferdig om jeg må gå på prevensjonsmidler igjen når jeg uansett ikke vil ha flere barn. Jeg føler jeg har gjort min jobb med å gå på prevensjonsmidler i åresvis før vi fikk barn og gått gjennom 3 graviditeter, er hans tur til å ta ansvar nå synes jeg Anonymous poster hash: 50118...d68
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Takk for mange svar. Jeg er ganske enig i det dere skriver, jeg synes jeg er litt for ung. Jeg blir 28 like før nr.3 kommer. Vi er sikre på at det ikke blir fler, vi skulle bare ha to 😅 Denne har trengt seg gjennom prevansjon, så da er h*n jo selvfølgelig velkommen. kan nok hende gubben må til pers 😏 Anonymous poster hash: db7a3...917
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #11 Skrevet 31. desember 2015 I vårt tilfelle har konen sagt at hun vil sterilisere seg, Men hvis at om noe skulle komme i veien for det, blir jeg å sterilisere meg. Jeg vil ikke ha flere barn. Hun har ei privat og vi har 2 sammen. Dette er jo da full bil, og jeg vil heller ikke ha me flere forskjellige damer dersom vi skulle bli skilt. Anonymous poster hash: 3b86b...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå