Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Feire sammen eller hver for seg? 3 og 10 år. Anonymous poster hash: 2b832...cfa
liniss - mamma til tre små Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Hver for seg, alderen er for stor..
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Hver for seg, selvfølgelig. Evt familieselskap kan tas sammen. Anonymous poster hash: 72e0b...084
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Det er det mellom barna mine også, men tanken har faktisk aldri slått meg om å feire dem sammen, selv om det bare er to år mellom dem... Anonymous poster hash: f396a...441
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Jeg synes aldersforskjellen er litt stor. Jeg har 2 tantebarn som har bursdag med 23 dagers mellomrom, og det er 7 år mellom de. De har aldri feiret bursdag sammen, heller ikke familiebursdag. Anonymous poster hash: aacab...981
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Her har vi felles familiefeiring og hver sin barnebursdag. Dagen de har bursdag på får de muffins med lys, gaver og ballonger på sengen. De får velge middag og dessert. Familieselskapet feirer de samnen pga noen har litt reisevei og alle har en hektisk hverdag. De fyller i samme måned. Anonymous poster hash: 334bf...78d
Husbygger Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Har 10 dager mellom mine to yngste sine datoer. Har felles familieselskap for de, og har hatt ett felles barneselskap for de. Det var det året de gikk på samme avdeling i barnehagen, da lekte de jo med de samme ungene uansett. Er bare 2 år mellom disse to, er gutt og hente. Synes jo du kan ha felles familieselskap for de, gjør jo ikke noe om aldersforskjellen er såpass stor da.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 Det er 2 uker mellom mine. Vi tar en familiefeiring og hver sin barnebursdag.. Anonymous poster hash: 69a3b...a34
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 3uker mellom her. Har felles familiefeiring og hver sin barnebursdag. Anonymous poster hash: 73e5a...58e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Skrevet 30. desember 2015 23 dager melon mine og de feirer hver for seg. De er jo to individer som fortjener å være midtpunkt hber sin gang. Anonymous poster hash: 3a84c...5e7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #11 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har 8 dager mellom to av mine. De har hvert sitt barneselskap, men familieselskapet sammen. Så blir altså tre feiringer den måneden. I tillegg til mannen som også har bursdag samme måned. Og tre andre familiemedlemmer som også har det den måneden. Anonymous poster hash: de5a8...e6b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #12 Skrevet 31. desember 2015 Har 10 dager mellom mine to yngste sine datoer. Har felles familieselskap for de, og har hatt ett felles barneselskap for de. Det var det året de gikk på samme avdeling i barnehagen, da lekte de jo med de samme ungene uansett. Er bare 2 år mellom disse to, er gutt og hente. Synes jo du kan ha felles familieselskap for de, gjør jo ikke noe om aldersforskjellen er såpass stor da. Det er snakk om familieselskapet. Minste har ikke barnebursdag. Det vanlige her er at de begynner med barnebursdag i 1. Klasse. Anonymous poster hash: 2b832...cfa
Iiiiik Skrevet 31. desember 2015 #13 Skrevet 31. desember 2015 Vi har 14 dager mellom to av våre. Har alltid hatt felles familieselskap for dem. Kaka har typisk fem lys på den ene enden og åtte på den andre. Først tennes de fem lysene, vi synger for ham, og han blåser ut. Deretter tenner vi de åtte lysene, synger for henne og hun blåser ut. Mulig de vil si når de blir voksne at det var kjipt å dele bursdag, men det er en vurdering jeg står godt for. Når sant skal sies, er det jo først og fremst gavene der er opptatte av, og dem får de jo. I en familie på fem blir det mange anledninger, mange selskaper, mange kaker, og mange ting som skjer hele tiden, så dette er et voksent valg for å få alt til å gå opp.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #14 Skrevet 31. desember 2015 Våre gutter, nå 16 og 5 år har hatt felles familiebursdag helt siden minste på 5 år ble født. Er 1 uke mellom dagene deres og vanskelig å samle alle 2 ganger på så kort tid. Løsningen fungerer fint for begge. Minste får lys på marsipankake og eldste får lys på oreo kake som er hans favoritt. De får gaver og sang begge to. Anonymous poster hash: 615b7...586
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #15 Skrevet 31. desember 2015 Har tre uker mellom nr 1 og 2 (23 mnd mellom dem, så ganske tett i alder). Vi har alltid to besøk, også familiebesøk. Det er ikke deres feil at vi ikke har planlagt godt nok, og de skal få ha sin egen bursdagsfering selv om det en periode endte med fire selskap på under 4 uker (to famiieselskap og to barneselskap). Anonymous poster hash: 1efc0...95d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #16 Skrevet 31. desember 2015 Jeg og søsteren min ble alltid feiret sammen. Det har gjort at jeg hater å feire meg selv som voksen. Liker ikke å være midtpunkt, syns ikke jeg fortjener all oppmerksomheten. Nå er det flere ting i min oppvekst som har gjort at jeg føler meg mindre verdt, men jeg vil i hvertfall at mine barn skal føle seg helt spesielle når de feirer bursdag. Anonymous poster hash: b9147...7e9
Mor di! Skrevet 31. desember 2015 #18 Skrevet 31. desember 2015 Tre dager mellom ettåringen og seksåringen. En selvfølge å ha ett familieselskap og hver sitt barneselskap når den minste også begynner med det!:-)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #19 Skrevet 31. desember 2015 Samme her. En som blir 4 og en som blir 10. Har felles familiebursdag hvert år. Har selvsagt guttebursdag for han eldste. Anonymous poster hash: e4f45...653
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #20 Skrevet 31. desember 2015 Har fire dager mellom mine. Vi invitere alltid til kaffe eller lunsj på dagene deres og de har hvert sitt barneselskap. Av og til på samme dag, men forskjellige tidspunkter. Men vi inviterer ikke til "familieselskap", men til noe godt på dagen. Da kommer de som kan. Anonymous poster hash: b67df...48d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #21 Skrevet 31. desember 2015 Kunne muligens funnet på å slå sammen familiebursdagen på en dag midt i mellom bursdagene. Her inviteres jo samme gjeng like vel. Vennebursdagene ville jeg feiret hver for seg, ikke noe kult for 10-åringen å dele dagen med sin tre år gamle søster/bror og treåringens venner. Anonymous poster hash: 9c3c8...1ce
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #22 Skrevet 31. desember 2015 Her har vi fire bursdager på tre uker. Har to familieselskap og egen vennebursdag. Anonymous poster hash: 11a5e...6be
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #23 Skrevet 31. desember 2015 Jeg pleide alltid å ha familiebesøk sammen med søsteren min. Det er ni år mellom oss og to uker mellom bursdagene. Vanlig besøk med venner hadde vi selvsagt hver for oss. Anonymous poster hash: 0452d...ffc
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #24 Skrevet 31. desember 2015 Vi har 19 dager mellom våre. Aldersforskjellen er på 2 år og den ene er født i romjulen. Likevell har det aldri falt oss inn å slå sammen noen bursdager. Anonymous poster hash: 2eb91...2e5
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #25 Skrevet 31. desember 2015 I år slo vi sammen bursdagen til tvillingene. Neste år blir det nok hver for seg. Anonymous poster hash: 89a82...e44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå