Gå til innhold

melkebanken

Anbefalte innlegg

Skrevet

De utbetaler en symbolsk summ for levering av melk. Det jeg lurer på er når de betaler ut?

Alt i engangs sum?

Anonymous poster hash: 4794d...8a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har levert melk før og kjenner systemet?

Skrevet

Jeg fikk betalt etter siste levering. Det var en literspris for melka pluss kjøregodtgjørelse for levering.Fikk over 1300kr og var godt fornøyd. 😊

Skrevet

Leverte ikke for pengenes skyld men syns det er litt artig 😊hvor mye leverte du?

Fikk diplom i posten i dag, var noen liter mer enn jeg hadde regnet med

Skrevet

Diplom også? Det fikk ikke jeg!

Leverte 8 liter, mer enn jeg trodde. Kunne ha levert mye mer om jeg pumpa hver dag, men det ble det ikke tid til, gitt! ☺

Skrevet

Så flinke dere er☺👏💖 Vi fikk en litt prematur gutt og han hadde behov for bankmelk! Jeg fikk ikke i gang melkeproduksjonen selv, pga prematurt barn, KS og stort blodtap. Er så glad for at noen har lyst til å donere melk! Mange små som trenger det! ☺💙💙👍

Anonymous poster hash: ea063...c4f

Skrevet

Så flinke dere er☺👏💖 Vi fikk en litt prematur gutt og han hadde behov for bankmelk! Jeg fikk ikke i gang melkeproduksjonen selv, pga prematurt barn, KS og stort blodtap. Er så glad for at noen har lyst til å donere melk! Mange små som trenger det! ☺💙💙👍

Anonymous poster hash: ea063...c4f

Helt enig! Min sønn behøvde også melk fra melkebanken den første uka. Jeg kunne dessverre ikke donere melk pga positiv prøve på hpt :(

Anonymous poster hash: 6c36b...bea

Skrevet

Mine to første var prematur så veldig glad jeg kunne gi nå denne gangen 😊 pumpet i snitt en gang for dagen i 5 mnd.

har lurt på hvor mye totalen har vert, men fikk hakeslep med diplomet. 30 l 😀

Skrevet

Flinke mammaer altså som har tatt den jobben!! :) Har dårlig samvittighet for jeg burde gjort det selv, men med to reflux babyer orket jeg ikke enda en ting å tenke på..

Anonymous poster hash: e9075...3f6

Skrevet

Jeg mener på at jeg fikk betalt for hver levering, men er jammen ikke sikker. Jeg fikk hverken kjøregodtgjørelse eller diplom da 🤔 Er blodgiver også, og mener vel egentlig at man burde fått for kjøringa. Det er 6 mils kjøring til sykehuset.

Skrevet

Fikk 150kr literen og utbetalt som engangsbeløp etter siste levering.

"Solgte" 30 liter 😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...