Gå til innhold

Om dere hadde skrevet dette til kjæresten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ting må skje nå, ikke I morgen eller en annen dag, men nå. Jeg fikser ikke dette mer og plager meg selv med alle tankene"

Ca dette skrev jeg til han etter en lang krangel om eksen som han er så redd for å såre..Veldig lang historie! Greien er at han har lest meldingen, men har tydeligvis ikke tenkt å svare.

Mulig jeg er for dramatisk og han er lei, men jeg mener virkelig at jeg ikke takler dette mer. Vi har styrt med dette i 9 mnd nå og jeg er på bristepunktet.

Jeg vet ikke en gang hva jeg vil med dette innlegget, jeg må bare tømme litt frustrasjon og fortvilelse en plass..Jeg må barna han og "oss" fare, for dette er ikke bra for noen av oss. Jeg blir bare enda mer lei meg når han bevisst overser meg..

Anonymous poster hash: 32ceb...954

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har hatt innlegg om han tidligere? Var det hun som fremdeles håper han skal komme tilbake og dere derfor må være hemmelige?

Jeg er enig med deg - hvis han er mer opptatt av eksens følelser enn dine, da er han egentlig ikke helt i det forholdet du og han har.

Hvis du ikke har fått svar fra ham innen i morgen tidlig så ville jeg ha sendt en melding til ham og gjort det slutt - skrevet at siden han ikke svarer og tydeligvis er mer opptatt av hennes følelser enn av dine, så tar du det som et tegn på at han ikke er interessert i å fortsette forholdet på en måte som er bra for dere begge to og at du derfor avslutter forholdet. Hadde han vært glad nok i deg ville han satset på deg i steden for å henge fast i eksen. Og så ønsker du ham lykke til videre i livet.

Da kan du gå inn i det nye året med en ny start. Riktignok med en kjærlighetssorg, men likevel med lettelsen fordi du har tatt tilbake kontrollen over ditt eget liv, og ikke lenger skal leve i skyggen av hans eks. Når du kommer deg ut av den skyggen så tror jeg du vil få det mye bedre etter hvert.

Klem

Anonymous poster hash: 46149...918
Skrevet

Hvis du er hun som har skrevet om dette før, er det jo ikke noe rart at du blir lei. Jeg hadde ikke vært interessert i å være tre personer i forholdet, spesielt ikke å være den mest nedprioriterte av de tre. Helt enig med anonym over; gi deg selv en frisk start i det nye året. Når det har tatt ni måneder uten framgang, er det ikke sånn at han plutselig en dag snart tar til fornuft. At han ikke svarer engang er superrespektløst, han burde ha full forståelse for at du står i noe de fleste andre ikke hadde giddet å gjøre for noen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...