Gå til innhold

Dere som er steriliserte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man sjekke at en ikke har 'grodd sammen' igjen før man kan stole på at man er helt steril?

Er jo fantastisk å slippe være redd for graviditet, men plutselig ble jeg redd likevel😳

Anonymous poster hash: 280d5...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

altså, du kødder nå? du vet hvordan damer steriliserers? menn også for den sakt skyld. haha

Anonymous poster hash: 94d81...386
Skrevet

altså, du kødder nå? du vet hvordan damer steriliserers? menn også for den sakt skyld. haha

Siden du finner dette spørsmålet veldig morsomt så kan vel kanskje du forklare oss steriliserte hvordan dette er gjort?

Anonymous poster hash: c25f7...c5e

Skrevet

Eh ja, men har også hørt om de som har blitt gravide.

Anonymous poster hash: 280d5...bd0

Skrevet

Hvorfor så tøff i trynet?

Jeg er sterilisert, og min gynekolog (som har vært overlege på kvinneklinikken på et av landets største sykehus i xx antall år, så jeg regner med han vet hva han snakker om) fortalte at hos noen så kan det faktisk gro sammen igjen.. Både hos menn og kvinner.. Så, "haha, nei, hun trenger ikke kødde" ;):P

Hi; jeg har ikke sjekket meg, men jeg går også på p-piller grunnet Endometriose, så jeg føler meg bittelitt tryggere. Er jo dobbelt beskyttet ;)

Anonymous poster hash: b9ad4...685

Skrevet

Da jeg gjorde det sa legen at hun både klippet og brente for å være så sikker som de bare kan. Om noe skulle gro sammen ville dette skje innen et år, men veldig liten sjanse for det.

Husker ikke nå hvor liten, men så og si ingen.

Jeg er veldig glad for at jeg har gjort det.

Anonymous poster hash: 1fd02...999

Skrevet

Da jeg gjorde det sa legen at hun både klippet og brente for å være så sikker som de bare kan. Om noe skulle gro sammen ville dette skje innen et år, men veldig liten sjanse for det.

Jeg er veldig glad for at jeg har gjort det.

Jeg ble fortalt av gynekologen at de han hadde hørt om som har blitt gravide har det gjerne vært ca 2 år etter steriliseringen..

Det skremmer meg litt for det er nøyaktig 2 år siden nå :P

Får håpe det er du som har rett og at jeg er over "den magiske grensa" da :P

Anonymous poster hash: b9ad4...685

Skrevet

Jeg er veldig glad for at jeg har gjort det.Anonymous poster hash: 1fd02...999

Jeg ble fortalt av gynekologen at de han hadde hørt om som har blitt gravide har det gjerne vært ca 2 år etter steriliseringen..

Det skremmer meg litt for det er nøyaktig 2 år siden nå :P

Får håpe det er du som har rett og at jeg er over "den magiske grensa" da :PAnonymous poster hash: b9ad4...685

ca. 2 år og 2,5 mnd siden jeg gjorde det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...