Gå til innhold

Når deler dere nyheten? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fortalte det da jeg var 8 uker. Har ekstrem svangerskapskvalme, så har vært vanskelig å holde det skjult. De aller nærmeste fikk vite det allerede da jeg fikk positiv test😊hvis det skulle gått galt er det litt godt at de nærmeste vet det.

Fortalte det til mine foreldre nå i jula (uke 5) for jeg hadde veldig behov for å dele det med dem. Kommer også til å si det til sjefen snart for jeg har flere arbeidsoppgaver jeg ikke kan utføre allerede nå. Og så har jeg tenkt å si det til trener for at treningen kan tilpasses :-p :-D

Resten av verden får vite det en gang mellom uke 12 og første ultralyd :-)

Vi har valgt å være åpne om det allerede, uke 6 nå. Ble inspirert av denne artikkelen, til å bryte "12-ukersregelen": http://www.nrk.no/ytring/spontanabortar-i-det-stille-1.12545346:-)

Så bra! Jeg ble også veldig inspirert av den artikkelen men føler meg ikke helt klar for å være "offentlig gravid" enda :P 

Går også og funderer på om jeg skal bestille tidlig UL og så si det til flere hvis alt ser bra ut.... Sambo har ikke noe behov for å dele enda, det er litt irriterende hehe 

Annonse

Ingen i min familie vet det, men hele sambo's familie vet det fordi mora hans hadde skjønt det, og han sa et par avslørende kommentarer 😆

Samt så vet et par venninner det, og sjefen😊

Familien min, barna og resten av vennene og kollegaene får vente litt til 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...