Gå til innhold

Når deler dere nyheten? :)


Solskinnsbarn:)

Anbefalte innlegg

Forrige gang ventet vi helt til uke 15 (uke 17 på jobben), men er litt usikker nå. Det går så sakte! Er kun i syvende uke nå, og det har vært vanskelig å skjule det i alle juleselkapene.

Tror vi kommer til å si det i uke 12 til familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreldrene mine og farmoren til samboer har vært med hele veien, prøverør. Resten av nærmeste familie fikk vite det på julaften etter ul med hjerteslag. Ellers får alle andre vite det etter uke 12 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fortalte det da jeg var 8 uker. Har ekstrem svangerskapskvalme, så har vært vanskelig å holde det skjult. De aller nærmeste fikk vite det allerede da jeg fikk positiv test😊hvis det skulle gått galt er det litt godt at de nærmeste vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortalte det til mine foreldre nå i jula (uke 5) for jeg hadde veldig behov for å dele det med dem. Kommer også til å si det til sjefen snart for jeg har flere arbeidsoppgaver jeg ikke kan utføre allerede nå. Og så har jeg tenkt å si det til trener for at treningen kan tilpasses :-p :-D

Resten av verden får vite det en gang mellom uke 12 og første ultralyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt å være åpne om det allerede, uke 6 nå. Ble inspirert av denne artikkelen, til å bryte "12-ukersregelen": http://www.nrk.no/ytring/spontanabortar-i-det-stille-1.12545346:-)

 

Så bra! Jeg ble også veldig inspirert av den artikkelen men føler meg ikke helt klar for å være "offentlig gravid" enda :P 

Går også og funderer på om jeg skal bestille tidlig UL og så si det til flere hvis alt ser bra ut.... Sambo har ikke noe behov for å dele enda, det er litt irriterende hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen i min familie vet det, men hele sambo's familie vet det fordi mora hans hadde skjønt det, og han sa et par avslørende kommentarer 😆

Samt så vet et par venninner det, og sjefen😊

 

Familien min, barna og resten av vennene og kollegaene får vente litt til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sa det til familie på de forskjellige juleselskapene vi har vært på.. kun familie. Hadde nok ikke sagt det så tidlig hadde det ikke vært jul. Men alle hadde skjønt det uansett når jeg takket nei til vin 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...