Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Vesla har en nattlampe ved senga si, hun driver og slår den av og på hele tiden. Har dere "regler" for bruk av nattlampe? Skal være av når de skal sove? Slpr dere av når de har sovna? Anonymous poster hash: 4dfb4...fc2
TPK Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Står på døgnet rundt. Alternativet er at vi må sitte inne med dem til de sover, og den kampen orker jeg ikke ta.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Sett den et sted hun ikke får tak i den. Det måtte vi gjøre. Anonymous poster hash: 05447...1a7
Meg og alle gutta Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Eldste har et nattlys som man stikker rett inn i stikkontakta som lyser hele natta. Mellomste har en nattlampe som er på når han legger seg og som automatisk skrur seg av etter en stund. Den står på kommoden hans og han når den ikke fra senga si. Lampa hans skrur seg automatisk på igjen om han våkner om natten. (Gråter eller snakker/roper)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Jeg gir beskjed om at hvis ikke nattlampen får stå i fred så får han ikke ha den på rommet sitt. Har mer enn en gang måtte tatt den ut av rommet for å vise at jeg mener alvor. Nå har han skjønt at det ikke er noe lurt å lar den dermed få være i fred. Nattlampen har han på hele natten for ellers blir han helt hysterisk! Han er plutselig blitt veldig mørkeredd å da skal han selvsagt få lov å ha den på. Han er 4 år forresten Anonymous poster hash: 7d706...f5e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Den står på en hylle nærmest oppunder taket, så hun må stå i sengen for å nå opp til den. Rører den aldri. Jeg skrur den på når hun legger seg og mannen skrur den av når han ser inn til henne på "runden" sin før han legger seg. Anonymous poster hash: 30d3a...2cb
MarianeA Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Ungene har lamper skrudd fast i veggen ved sengen og de betjener lyset selv. Det står ofte på om natta. Har i svake pærer så det ikke er direkte flombelysning. Babyen har nattlys i stikkontakten som slår seg på automatisk når det blir mørkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå