Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Er å snoker i skuffer å skap å har nå funnet frem kontoutskrifter der hun stiller meg til vegs hvorfor jeg ikke har spart mer penger til både meg selv å ungene. Sannheten er at jeg rett å slett ikke har råd å spare 4000 kroner i måneden som hun mener skal være mulig. Nå er jeg så lei av at hun driver å roter mine saker når hun er her på besøk at det er det ingen som aner faktisk. Eier ikke respekt for andre sitt privatliv i det hele tatt etter min mening. Anonymous poster hash: bc92f...a88
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Hadde jeg tatt noen som helst i å snoke i slike papirer hos meg så hadde jeg eksplodert! Jeg hadde nok sagt at hun ikke fikk komme hjem til meg - eller være alene i et rom - siden hun ikke er til å stole på. Hva du gjør og ikke gjør har hun ikke noe med å gjøre. Anonymous poster hash: 41667...fd7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Lag en fiktiv kontoutskrift og "gjem" den der hun snoker. Legg inn en fet lottopremie hvor alt i neste omgang doneres til Redd Barna. Anonymous poster hash: 9e4db...278
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Kjære deg jeg vil anbefale deg å snakke med henne. Ble oppriktig lwg meg da jeg leste dette for slik har vi det med svigermor. Hun åpner post, legger seg opp i barneoppdragelse og mye flere ting som er mye verre som jeg ikke ønsker å dele på nett. Til slutt ble det så ille at jeg vurderte å avslutte forholdet. Vi tok da et oppgjør med henne og hun endret seg totalt på mange måter. Anonymous poster hash: 8792e...c53
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Kjære deg jeg vil anbefale deg å snakke med henne. Ble oppriktig lwg meg da jeg leste dette for slik har vi det med svigermor. Hun åpner post, legger seg opp i barneoppdragelse og mye flere ting som er mye verre som jeg ikke ønsker å dele på nett. Til slutt ble det så ille at jeg vurderte å avslutte forholdet. Vi tok da et oppgjør med henne og hun endret seg totalt på mange måter. Anonymous poster hash: 8792e...c53 åpna post?!! Anonymous poster hash: 5afbd...762
FrkKværner Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Ta tilbake med samme mynt da du er hos henne. Rot i hennes skuffer og skap. Mener hun at du ikke skal gjøre dette er det bare å forklare henne hva du mener da hun gjør dette hos deg. Vedvarer problemet får du si at hun ikke får komme på besøk, da bør hun vell ta hintet?!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 hvem er det som har bank utskrifter liggende nå til dags? Anonymous poster hash: 7d669...7e0
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 Gæren kjerring. Hadde eksplodert...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 Hun ville ikke sluppet inn hos meg. Gale folk behandler en veldig ofte så ille som en selv tillater. Anonymous poster hash: 8c922...47b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå