Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Jeg har plutselig fått et stort problem. Våkner ikke av 2 åringen selv om han ligger på samme rom som meg. Har også sluttet å våkne av vekkerklokken. Jeg har ikke underskudd på søvn, ikke går jeg på medisiner, ikke drikker jeg alkohol. I dag våknet jeg Kl 9.15 av at han skrek. Gudene vet hvor lenge han har skreket... har helt vondt inni meg. Hva skal jeg gjøre hvis det fortsetter sånn. Vil ikke engang komme meg på jobb i tide de gangene mannen er på jobbreise... Har vært sånn de siste to ukene. Er det noe galt med meg? Anonymous poster hash: d7e3f...5a3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Jeg er sånn med babyen på to måneder. Hun kan ligge å gråte ganske stille en stund før hun hyler til og vekker meg. Når jeg våkner har jeg hørt henne i det fjerne, men ikke våknet helt.. Dette har også skjedd de siste ukene! Vet ikke hva jeg skal gjøre Anonymous poster hash: 8f1fe...8fa
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Seriøst, du våkner ikke av at et to år gammelt barn ligger på samme rom som deg og skriker? Dra til legen, må være noe alvorlig galt. Kreft i huet? Anonymous poster hash: 4d5b4...085
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Det høres veldig underlig ut. Kan barnet ditt ha sovet til da, og våknet like før deg? Jeg har selv i perioder hatt problemer med søvn og har kunnet skru av tre vekkerklokker uten å være klar over det, men det minste lille knyst fra mitt eget barn fikk meg alltid til å våkne, noe en venninne vi overnattet hos i blant som hadde mye nattevåk med sitt barn la merke til. Jeg tror vi har en indre alarm som aktiveres når vi hører vårt eget barns stemme/ gråt. Anonymous poster hash: b4be5...2e4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Ta en tur til legen raskt og få målt jern, d- vit, b-12 osv.! Anonymous poster hash: b4be5...2e4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Tipper at toåringen din ikke skrek lenge Satte sikkert inn det siste løveskriket for å vekke deg skikkelig Ikke vær bekymret! Små barn kan gå fra dyp søvn til hysterisk skriking på 0 sekunder. Toåringen din er sikkert en utålmodig type Anonymous poster hash: 77cde...f70
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Seriøst, du våkner ikke av at et to år gammelt barn ligger på samme rom som deg og skriker? Dra til legen, må være noe alvorlig galt. Kreft i huet? Anonymous poster hash: 4d5b4...085 Seriøst, hva er galt med deg? Anonymous poster hash: dfda9...087
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #8 Skrevet 30. desember 2015 Seriøst, du våkner ikke av at et to år gammelt barn ligger på samme rom som deg og skriker? Dra til legen, må være noe alvorlig galt. Kreft i huet? Anonymous poster hash: 4d5b4...085 Hm, visste ikke at ungdomsskole elever brukte juleferien sin her inne😏 Anonymous poster hash: 77cde...f70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå