Gå til innhold

Hjelp! Våkner ikke av barnet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har plutselig fått et stort problem. Våkner ikke av 2 åringen selv om han ligger på samme rom som meg. Har også sluttet å våkne av vekkerklokken. Jeg har ikke underskudd på søvn, ikke går jeg på medisiner, ikke drikker jeg alkohol.

I dag våknet jeg Kl 9.15 av at han skrek. Gudene vet hvor lenge han har skreket... :( har helt vondt inni meg.

Hva skal jeg gjøre hvis det fortsetter sånn. Vil ikke engang komme meg på jobb i tide de gangene mannen er på jobbreise... Har vært sånn de siste to ukene. Er det noe galt med meg?

Anonymous poster hash: d7e3f...5a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn med babyen på to måneder. Hun kan ligge å gråte ganske stille en stund før hun hyler til og vekker meg. Når jeg våkner har jeg hørt henne i det fjerne, men ikke våknet helt.. Dette har også skjedd de siste ukene! Vet ikke hva jeg skal gjøre

Anonymous poster hash: 8f1fe...8fa
Skrevet

Seriøst, du våkner ikke av at et to år gammelt barn ligger på samme rom som deg og skriker? Dra til legen, må være noe alvorlig galt. Kreft i huet?

Anonymous poster hash: 4d5b4...085

Skrevet

Det høres veldig underlig ut. Kan barnet ditt ha sovet til da, og våknet like før deg?

Jeg har selv i perioder hatt problemer med søvn og har kunnet skru av tre vekkerklokker uten å være klar over det, men det minste lille knyst fra mitt eget barn fikk meg alltid til å våkne, noe en venninne vi overnattet hos i blant som hadde mye nattevåk med sitt barn la merke til. Jeg tror vi har en indre alarm som aktiveres når vi hører vårt eget barns stemme/ gråt.

Anonymous poster hash: b4be5...2e4
Skrevet

Ta en tur til legen raskt og få målt jern, d- vit, b-12 osv.!

Anonymous poster hash: b4be5...2e4
Skrevet

Tipper at toåringen din ikke skrek lenge :)

Satte sikkert inn det siste løveskriket for å vekke deg skikkelig :)

Ikke vær bekymret!

Små barn kan gå fra dyp søvn til hysterisk skriking på 0 sekunder. Toåringen din er sikkert en utålmodig type :)

Anonymous poster hash: 77cde...f70

Skrevet

Seriøst, du våkner ikke av at et to år gammelt barn ligger på samme rom som deg og skriker? Dra til legen, må være noe alvorlig galt. Kreft i huet?

Seriøst, hva er galt med deg?

Anonymous poster hash: dfda9...087

Skrevet

Hm, visste ikke at ungdomsskole elever brukte juleferien sin her inne😏

Anonymous poster hash: 77cde...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...