Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hvor lenge ventet dere før dere introduserte kjæresten for barnet/barna? Og hvordan gjorde dere det? Gjerne dere med litt eldre barn og som har vært alene lenge. Var det noen problemer? Anonymous poster hash: d2ac5...3a0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Og hvor lenge var dere sammen før du fortalte at du hadde kjæreste? HI Anonymous poster hash: d2ac5...3a0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Her fikk jeg kjæreste i høst. Største barnet på 14 år, fant det ut med en gang. Litt for nysgjerrig da det tikker inn meldinger på telefonen min. Og jeg er ikke så flink til å lyve. Og da ble det jo etter hvert fortalt til det yngre barnet og. Jeg har vært alene med de i 7 år. Han har og ett barn, som er på alder med mitt yngste barn. Så etter ca 2 mnd dro vi alle og spilte bowling. Så har vi alle vært på kino, og de minste og oss voksne på lekeland. Nå skal han feire nyttårsaften med oss i år. Her har jeg jo datet en del, og hatt noen korte forhold i løpet av de 7 årene. Men jeg har aldri vært mer sikker på at en mann har vært den rette for meg. Vi er begge enige om dette. Hadde vi ikke hatt barn hadde vi bodd sammen. Men vi velger og ta det med ro siden vi har bar, og blir 1-2 år før vi flytter sammen, hvis ikke lenger. Anonymous poster hash: 16b31...e3b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Ventet ganske nøyaktig ett år før han fikk møte ungene. 8 og 12 år gamle. Han var da på besøk noen ganger introdusert som venn. Etter et par-tre mnd, med kaffe og middagsbesøk et par ganger i uken, fikk de vite vi var kjærester og jubelen sto i taket. Etter enda et halvt år begynte han å sove over og så kjøpte vi hus sammen på dagen 3år etter vi ble kjærester. Dette er den eneste de har sett meg sammen med bortsett fra deres far. Jeg var mer eller mindre singel i 5år før vi møttes, men de andre jeg datet var ingen jeg ville satse på. Anonymous poster hash: 69f0a...5e2
pappa til 1 Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Likte at han ble introdusert som venn, prøv d, å se det an på barna. Mammas 1. Kjærest var topp. Nr 2 og 3 not so much. Typen idag er helt grei
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Likte at han ble introdusert som venn, prøv d, å se det an på barna. Mammas 1. Kjærest var topp. Nr 2 og 3 not so much. Typen idag er helt grei Og nettopp det er grunnen til å vente lenge nok før man introduserer en partner for barna. Den første forelskelsen må ha fått tid til å gå over i noe dypere. De skal ikke måtte bli involvert i døgnflue 2,3 eller 4! Anonymous poster hash: 69f0a...5e2
pappa til 1 Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Likte at han ble introdusert som venn, prøv d, å se det an på barna. Mammas 1. Kjærest var topp. Nr 2 og 3 not so much. Typen idag er helt grei Og nettopp det er grunnen til å vente lenge nok før man introduserer en partner for barna. Den første forelskelsen må ha fått tid til å gå over i noe dypere. De skal ikke måtte bli involvert i døgnflue 2,3 eller 4! Anonymous poster hash: 69f0a...5e2 Hahaha jojo men den 1. Va jo vittig og dem va jo sammen en stund. (Mener d var 3 år)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 Jeg sa at jeg hadde fått kjæreste når vi hadde vært sammen en måned, fortalte at jeg hadde vært på kino med kjæresten min osv når vi snakket om hva som hadde skjedd uken vi ikke var sammen. Han møtte dem vel første gang etter 2-3 måneder, og det er bare velstand. De er veldig glad i han, og spør etter han nesten hver dag. Anonymous poster hash: 2aab6...8d8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #10 Skrevet 31. desember 2015 Sønnen min var 4 år da jeg fikk meg ny kjæreste, og de møttes ikke før vi hadde vært sammen i litt over et halvt år. Da møttes vi "tilfeldig" på stranden og etter det spurte sønnen min om M ville komme på besøk eller være med på andre turer, og slik ble det. Vi tok det veldig rolig selv om guttungen syns dette var stas. Når vi hadde vært sammen i 9 måneder spurte jeg sønnen min om han syns det var greit at M skulle sove over hos oss og det var han helt med på. Så det gikk veldig uproblematisk. Jeg tror vel egentlig aldri jeg introduserte ham som min kjæreste til sønnen min, og vi satt ikke å klinte i sofaen heller. Etter vi hadde vært sammen i 18 mnd ble det slutt, og det var vel egentlig verre enn når guttungen skulle møte ham for første gang, ja. Anonymous poster hash: b3f9b...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå