Gå til innhold

Hjelp! Baby, 6 mnd som våkner HELE tiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Blir gal.... Kan legge henne, og så begynner hun å åle som en mark og våkne av det etter kort tid. Sover ikke før hun kan sove sammen med meg, og da også sover hun veldig urolig. Tips??!!

Anonymous poster hash: d32ac...b98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenner på gang?

Anonymous poster hash: e262d...c05

Skrevet

vi hadde samme problem, da snudde de seg på natta og våknet av dette. så endte med at jeg sydde en pose de ikke fikk snudd seg i, og problemet var løst samme kvelden.

Anonymous poster hash: a801c...739
Skrevet

Mellomste her sov aldri mer enn en time av gangen. Natt som dag... Alene eller med meg .

Trodde jeg skulle gå på veggen av søvntorturen , men ble visst vant til det og.

Hun hadde kolikk , da.

Sov ikke hele natta før hun var over året.

Hadde vogna i stua, sov kun med bevegelse, men jeg måtte jo også sove innimellom....

Skrevet

Åh... Vi har det også sånn. 4,5 mnd. Vrir seg konstant. Sover maks en time, er ikke fordi han er sulten. Er utslitt. Sutrer i søvne. Eneste som hjelper er å kjøre bil, eller å bære... Men vi må jo også sove på et tidspunkt :(

Anonymous poster hash: f2471...63f
Skrevet

Til HI: hvordan legger du henne? Min erfaring er at babyer gjerne våkner oftere hvis feks de ammes el bysses i søvn. Babyer har mange oppvåkninger i løpet av natta, og vil da trenge samme stimuli som da de sovnet første gang, for å sovne igjen. Lær baby å sovne selv!

Anonymous poster hash: 9b69a...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...