Gå til innhold

Endelig sover barnet lenge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er seks år, lengste hun har sovet har vært 06.30 i helgene, om vi har vært heldige. Nå etter en god ukes ferie sover hun til 08.30... Åååååå som jeg gruer meg til ferien er slutt 😂

Anonymous poster hash: 56cfb...cff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, i går sov mine til 9!! Men nå får vi snart en baby, så da er det nok slutt på freden...

Anonymous poster hash: e5849...cb0

Skrevet

Mine sov til over ti i går! Holdt på å få sjokk. Deilig at de begynner å bli store. Så glad jeg aldri skal ha baby igjen!

Anonymous poster hash: 20870...339
Skrevet

Babyen her på 11 mnd sov til 9.15 idag, må si meg ganske fornøyd med det! Eldste på 3,5 har sovet til mellom 8-9.30 i ferien. Godt med ferie, blir hardt med hverdagen igjen.

Anonymous poster hash: e0e64...64b

Skrevet

Ja, i går sov mine til 9!! Men nå får vi snart en baby, så da er det nok slutt på freden...

Anonymous poster hash: e5849...cb0

Mine babyer har alltid sovet lenge sånn i starten de! Det gjør også lillepia mi nå, hun sover gjerne til 09 nå i ferien, 5 mnd gammel. De to største vekker vi ca 08.30, for at ikke kvelden skal bli altfor sen.... :P

Anonymous poster hash: 0ae6f...676

Skrevet

Vekket jenta mi på 2 år nå kl 12. Gjorde det igår også. Hun legger seg kl 18. Og nei, hun mangler ingenting og er frisk som en fisk.

Anonymous poster hash: 09ed7...872

Skrevet

Ja, i går sov mine til 9!! Men nå får vi snart en baby, så da er det nok slutt på freden...Anonymous poster hash: e5849...cb0

garantert :)

Anonymous poster hash: 3af2d...8f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...