Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Vi skal gifte oss snart, og tenkte derfor å ta en liten ukestur til varmere strøk som bryllupsreise. Og jeg må innrømme at jeg ønsker å ha en tur alene sammen med min kommende mann. Vi har to barn på 2 og 5 år, som da vil være hjemme sammen med sine besteforeldre. De elsker besteforeldrene og jeg vet at de vil komme til å ha det helt supert. Ville dere dratt uten ungene, eller tatt de med? Vi skal på en ukes sydentur til sommeren, så de får en tur senere på året de også. Denne turen hadde jeg lyst til å bruke kun sammen med mannen min. Anonymous poster hash: d9487...ce9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Jeg personlig hadde ikke reist fra en 2-åring en hel uke, en helg hadde vært lenge nok når barnet er såpass lite. Anonymous poster hash: f9ed5...f70
*Miss Marple* Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 For meg hadde det ikke vært ferie å være så lenge borte fra så små barn. En langhelg er maks av hva jeg føler er ok for min egen del. Men jeg syns egentlig at dere skal gjøre det som passer dere uten å tenke så mye på hva andre mener.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Selvfølgelig tar dere bryllupsreisen alene med god samvittighet! Det kommer barna tilgode også at foreldrene pleier ekteskapet og forholdet seg imellom. Barna klarer seg helt fint en uke med besteforeldrene Anonymous poster hash: a8173...094
Gemini77 Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Å dra alene er helt greit det men vi valgte å ta med begge barna på bryllupsreisen selv om jeg giftet meg med en mann som ikke er far til barna. Vi dro alle 4 til thailand i 15 dager.
Daquiry Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 Reis og nyt turen alene, de koser seg med besteforeldrene
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #7 Skrevet 30. desember 2015 Bryllupsreisen skal dere selvsagt ta alene. Kos dere med god samvittighet. Barna koser seg med besteforeldrene. Dere drsr jo for å feire forholdet deres og pleie det. Er ikke så ofte man som foreldre får skikkelig alenetid. God tur! Anonymous poster hash: 3201d...2c9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #9 Skrevet 30. desember 2015 Ja, vi har tenkt å gjøre det samme, da er minsten under 1,5. Kommer jo til å savne dem selvsagt, men bryllupsreise skal man ta alene! Har ikke lyst å utsette den i årevis etter bryllupet heller. Anonymous poster hash: da3d2...48e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #10 Skrevet 30. desember 2015 vi reiste fra unga i samme alder, deeeeeeilig, mor og far trengte det:) om ungen er to år eller ei, så trenger foreldrene litt alene tid, og ei uke er slettes ikke lenge. tiden går fort, for dere og dem. og besteforeldrene har jo hatt barn før, så de kommer ikke til å lide noen nød. Anonymous poster hash: 1f6bc...033
MarianeA Skrevet 30. desember 2015 #11 Skrevet 30. desember 2015 Bare reis dere, med beste samvittighet. Jeg har passet barn opptil en uke flere ganger, og her snakker vi om barn i toårsalderen. Så lenge barnet er i trygge og kjente omgivelser er dette ingen problem.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #12 Skrevet 30. desember 2015 Ja, vi har tenkt å gjøre det samme, da er minsten under 1,5. Kommer jo til å savne dem selvsagt, men bryllupsreise skal man ta alene! Har ikke lyst å utsette den i årevis etter bryllupet heller.Anonymous poster hash: da3d2...48e gift dere før dere får barn, ta de med eller vent til de er store.Hva dere vil valgte dere da dere valgte barn. Det følger ansvar med det valget og dere kan ikke bare sette de bort som med en hund. Anonymous poster hash: 189ff...0aa
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #13 Skrevet 30. desember 2015 Ja, vi har tenkt å gjøre det samme, da er minsten under 1,5. Kommer jo til å savne dem selvsagt, men bryllupsreise skal man ta alene! Har ikke lyst å utsette den i årevis etter bryllupet heller.Anonymous poster hash: da3d2...48e gift dere før dere får barn, ta de med eller vent til de er store.Hva dere vil valgte dere da dere valgte barn. Det følger ansvar med det valget og dere kan ikke bare sette de bort som med en hund. Anonymous poster hash: 189ff...0aa Så du mener der er veldig traumatisk for en på 1,5 år å være en uke hos besteforeldre, sammen med to eldre brødre? Fint for deg at alt er så enkelt da. Det er ikke bare bare å gå tilbake i tid og gifte seg heller :-) Anonymous poster hash: da3d2...48e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #14 Skrevet 30. desember 2015 Vi reiste uten barn. En uke i varmen Hadde ikke et fnugg av dårlig samvittighet og angrer ikke det grann i dag! Anonymous poster hash: 0b770...6f7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #15 Skrevet 30. desember 2015 Reis uten barn. God tur. Anonymous poster hash: 2b75a...1ef
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #16 Skrevet 30. desember 2015 Ja, vi har tenkt å gjøre det samme, da er minsten under 1,5. Kommer jo til å savne dem selvsagt, men bryllupsreise skal man ta alene! Har ikke lyst å utsette den i årevis etter bryllupet heller.Anonymous poster hash: da3d2...48e gift dere før dere får barn, ta de med eller vent til de er store.Hva dere vil valgte dere da dere valgte barn. Det følger ansvar med det valget og dere kan ikke bare sette de bort som med en hund. Anonymous poster hash: 189ff...0aa 😂😂😂 Takk for dagens humorinnlegg 😂😂😂 Anonymous poster hash: e6d5e...aae
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #17 Skrevet 30. desember 2015 Vi dro på langhelg da minste var 1,5 år. Var 5 dager borte. Følte meg helt trygg på at hun hadde det fint hos besteforeldrene. Hun hadde vært der på overnatting fra hun var rundt 8 mnd, og hun var nært knyttet til besteforeldrene. Hadde ikke levnet barna hos noen andre. Men besteforeldrene treffer de flere ganger i uken og er 100% trygge på. Så jeg tenker at man må ta i betraktning hvilke forutsetninger som gjelder for sine egne barn, og vurdere ut fra det om det er greit. Det er sunt for forholdet å få litt alenetid sammen, og det gagner også dere som familie. Så om dere vet at barna får det fint hos besteforeldre, så reis, og nyt resien uten dårlig samvittighet Anonymous poster hash: 9d5ee...780
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #18 Skrevet 30. desember 2015 Tusen takk for svar :-) Det blir nok ei uke alene på oss :-) Hi Anonymous poster hash: d9487...ce9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Skrevet 30. desember 2015 Ja, vi har tenkt å gjøre det samme, da er minsten under 1,5. Kommer jo til å savne dem selvsagt, men bryllupsreise skal man ta alene! Har ikke lyst å utsette den i årevis etter bryllupet heller.Anonymous poster hash: da3d2...48e gift dere før dere får barn, ta de med eller vent til de er store.Hva dere vil valgte dere da dere valgte barn. Det følger ansvar med det valget og dere kan ikke bare sette de bort som med en hund. Anonymous poster hash: 189ff...0aa Så du mener der er veldig traumatisk for en på 1,5 år å være en uke hos besteforeldre, sammen med to eldre brødre? Fint for deg at alt er så enkelt da. Det er ikke bare bare å gå tilbake i tid og gifte seg heller :-) Anonymous poster hash: da3d2...48e Du bruker ikke barnehage heller da, regner jeg med? Anonymous poster hash: 6de18...f7c
lisa2 Skrevet 30. desember 2015 #20 Skrevet 30. desember 2015 Vi var på bryllupsreise i 8 dager i New York da vi giftet oss for noen år siden. Barna var da 2,5 og 4,5. De var sammen med besteforeldre som de kjenner veldig godt. De var faktisk bortreist i en uke de også. Det gikk veldig bra. Vi koste oss og barna hadde det topp. Dra alene er mitt råd. Bryllupsreise er ikke som en vanlig familieferie.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #21 Skrevet 30. desember 2015 Ja, vi har tenkt å gjøre det samme, da er minsten under 1,5. Kommer jo til å savne dem selvsagt, men bryllupsreise skal man ta alene! Har ikke lyst å utsette den i årevis etter bryllupet heller.Anonymous poster hash: da3d2...48e gift dere før dere får barn, ta de med eller vent til de er store.Hva dere vil valgte dere da dere valgte barn. Det følger ansvar med det valget og dere kan ikke bare sette de bort som med en hund. Anonymous poster hash: 189ff...0aa Så du mener der er veldig traumatisk for en på 1,5 år å være en uke hos besteforeldre, sammen med to eldre brødre? Fint for deg at alt er så enkelt da. Det er ikke bare bare å gå tilbake i tid og gifte seg heller :-) Anonymous poster hash: da3d2...48e Du bruker ikke barnehage heller da, regner jeg med? Anonymous poster hash: 6de18...f7c Unnskyld, jeg skulle jo ikke sitere deg hi Men anonym 0aa Anonymous poster hash: 6de18...f7c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #22 Skrevet 30. desember 2015 Dra! Og kos dere. Bryllupsreise er ikke for barn. Anonymous poster hash: 21923...60a
februarprins2013 Skrevet 30. desember 2015 #23 Skrevet 30. desember 2015 dra alene det som er bryllupreise uten barn mener jeg barna vil kose seg hos besteforeldrene
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2015 #24 Skrevet 31. desember 2015 Klart dere skal dra alene! 👍🏼😃 God tur, nyt ferie og alenetiden! Anonymous poster hash: e9af4...134
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå