Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Var sammen venninner i går med barn. Vi er fire stykker og har alle barn mellom 7 måneder og to år. En venninne begynte å snakke om søvn og søvnproblemer. Jeg sa som sant er på et direkte spørsmål, at min på ett år har sovet fra hun var 8 måneder og nå sover hun fra 18:30 til 08:00. Jeg svarte bare på et spørsmål. Så blir hun ene med en gutt på snart to drit sur fordi jeg gnir det inn at min sover så godt. Hennes barn har aldri sovet og jeg vet de sliter, men burde jeg ikke ha sagt hvordan det er hos oss? Burde jeg løyet eller ikke svart direkte. Jeg skrøt ikke, jeg sa bare at vi var heldige som hadde et barn som likte å sove. Ble skikkelig lei meg og en annen venninne sa jeg ikke måtte ta det innover meg. Anonymous poster hash: d6974...6c6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Foreldre som har barn med søvnproblemer er ofte litt såre på dette. Det kan føles som du gjør noe galt når alle" andre har barn som sover godt. I tillegg blir du litt skrudd i hodet av søvnmangel. Ikke ta det personlig. Anonymous poster hash: 70e91...754
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå