Gå til innhold

Høres muligens hysterisk ut? Feber, barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men, sjekker dere jevnlig febersyke barn? Vesla på 20 mnd har feber og jeg skal legge meg snart.. Tenker bare i tilfelle den øker? Har bleie og t skjorte på og ligger under en passe tykk dyne i er kaldt rom. Varm i ansikt, men kald på lårene blant annet. Hadde 38,6 ved sist måling, ikke gitt paracet.. Huff, hun hadde ørebetennelse og feber for knapt en mnd siden :( hun var slapp i kveld, og litt snørrete.

Anonymous poster hash: cae5f...707

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er skikkelig hønemor selv når ungene mine er syke og har feber - tar dem alltid inn i min seng så jeg kan passe på ❤️ Da våkner jeg alltid av meg selv og kan kjenne litt ekstra på dem, og kan gi paracet om det stiger i løpet av natta 😃 I tillegg er jeg der om de skulle ha vondt eller våkne.

God bedring til lille ❤️

Skrevet

Jeg vekker de ikke, men har de I sengen sammen med meg når de er syke.

Godt for barn og mor 😉

Skrevet

Vesla ligger i egen seng, men jeg bør kanskje legge meg inne på madrassen der inne? På hennes rom.. Vi har liten seng, faren og meg. :) Jeg blir like bekymra og hønemor hver gang hun er syk!

Anonymous poster hash: cae5f...707

Skrevet

Pleier å ha barna hos meg når de er syke, å iblandt setter jrg på klokken så jeg sjekker de hver 2 eller 3 time. Men pga feberkramper, så går under betegnelsen hønemor☺

Anonymous poster hash: 4a164...38b

Skrevet

Har de i senga mi og sjekker ofte.

Har ei som har hatt feberkramper 4 ganger , så da er det greit å ha litt kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...