Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Har ikke noe spørsmål, men må bare få dette ut et sted. I følge samværsavtale skulle far ha ungene denne julen. Han bor 200 mil unna, og vi har liten kontakt. Han har sagt til meg at all kommunikasjon til han skal gå gjennom advokat... :-P Jeg har ventet litt på initiativ til at ungene skulle besøke han i julen, og de eldste av dem har iallefall vært forberedt på det. Når julegavene til ungene kom i posten, så var jo svaret der da. Annen juledag skyper han dem, og da viser det seg at hans nye kjæreste + hennes to barn var hos han i julen. Han viste dem juletre deres og de fikk hilse på ungene hennes etc. Denne familien bor i utlandet (øst-europa), så han har da betalt deres reise til Norge og til han istedenfor å betale ungene sine opp til jul. Ungene har ikke hatt så mye med han å gjøre siden skilsmissen, så jeg vet ikke hvor mye dette går inn på dem. Ønsker ikke fiske for mye heller, men jeg får litt vondt på deres vegne. De spurte meg et par ganger i høst "om ikke pappa kan være hos oss i julen", noe som var helt greit for meg. Men jeg vet jo at det er uaktuelt for hans del. Likevel, for ungene å se at han har feirer jul med ny familie sånn plutselig, det må jo føles litt som å bli valgt bort. Jeg føler meg skuffet på deres vegne (selv om de har det bedre hos meg og ikke hos kaosliv-far) Anonymous poster hash: e2180...4a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Syns du skal hjelpe dem å skru forventningene ned til under null. De trenger virkelig ikke den fyren. Anonymous poster hash: 8af21...019
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Det er sant. Synes bare så synd i dem. Hvilke sår dette skaper i barnesinn og som må bearbeides etterhvert. Anonymous poster hash: e2180...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå