Gå til innhold

tilfredsstiller du mannen når du har mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier dere å gi mannen en runk eller sugejobb i mensen-ukene? Fordi du føler at du må,, eller gjør du det fordi du også føler nytelse? Jeg er ikke kåt i disse periodene, men han er jo ikke noe mindre kåt enn vanlig (det vil si han er alltid klar for alt som har med sex å gjøre som menn flest). Så hvis ikke jeg gir ham utløsning så fikser han det sikkert på egen hånd... Ikke at jeg har noe stort problem med det, men vil jo bidra, selv om lysten ikke helt er der, og jeg vet han respekterer et nei. Har egentlig aldri snakket med noen andre om dette. Hva er "vanlig"? 

Anonymous poster hash: ceaa8...2d2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til ja.

Aldri fordi jeg føler jeg må.

Meg jeg har ofte lyst selv, og liker å gi han tilfredsstillelse.

Aner ikke hva som er vanlig

Anonymous poster hash: a03ac...545

Skrevet

Tror det har skjedd en gang på de 18 årene vi har vært sammen....

Mensenuka er sexpause for oss begge, men jeg regner med han tar seg selv et tak i dusjen ;)

Anonymous poster hash: ad7f6...8e9
Skrevet

Nei gud bedre! Virkelig ikke. Nå har jeg ikke mensen lengre, men da jeg hadde det, så klarte han fint å være uten sex i 4 dager.

Skrevet

Nei, jeg regner med at han fikser det selv. Nå har jeg hormonspiral da, så nå blør jeg så lite at vi fint kan ha vanlig sex selv om jeg har mensen. Før, da jeg hadde kraftige blødninger, hadde jeg ikke lyst på sex og da ble det heller ikke noe BJ el. på ham.

Anonymous poster hash: 0925f...e28
Skrevet

Har ikke gjort det, det har heller ikke vært noe spørsmål om det. Dessuten er det greit med en liten pause 😊

Anonymous poster hash: d1e4f...6bb

Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 24e39...b71

Skrevet

Niks :)

Anonymous poster hash: 5e8c6...b71

Skrevet

Nei. Er det min jobb?

Anonymous poster hash: 2a5a2...3bf

Skrevet

Vi har sex en gang i uken. Synes det blir for langt opphold, om vi hopper over en uke. Så derfor blir det gjerne sex+kos under mensen-uken.

Anonymous poster hash: ceaa8...2d2

Skrevet

Selvfølgelig, men så blir jeg kåt av det selv også da.... Og av og til har vi sex i dusjen eller han bruker hånden på meg også, null problem når jeg bruker tampong og ellers er ren.

Anonymous poster hash: f6de5...f32

Skrevet

Hvis det passer seg sånn og faller naturlig.

Anonymous poster hash: 903f2...d19

Skrevet

En hjelpende hånd en sjelden gang, ellers klarer han seg selv. Det gir ikke meg så mye.

Anonymous poster hash: f67e3...efe

Skrevet

Ja, jeg tilfredsstiller ham gjerne, selv om jeg ikke kan delta fullt, men jeg setter stor pris på analsex også, så det er egentlig ikke noe problem.

Anonymous poster hash: c40d2...f31

Skrevet

🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒🚒

Her er det full rulle uansett om det er mensen eller ikke 👉👌😂

Hvis jeg ikke har kraftige mens smerter da. Da får han vente en dag eller noe sånt.

Vi er begge ganske opptatt av sex og klarer ikke vente en uke 😝

Anonymous poster hash: 3eb6c...e40

Skrevet

Jeg nesten voldtar min mann når jeg har min tid. Sex demper smertene for min del å jeg er kåt 😁 Eneste problemet er at vi begge kan få utslett noen dager senere å da må vi vente noen dager med sex å det er nedturen.. Slik har vi hatt det i snart 14 år, så vi er ikke akkurat nyforelsket men elsker hverandre💕

Anonymous poster hash: 19009...ea8

Skrevet

Niks. Det får han fikse sjøl.

Anonymous poster hash: 9619d...131

Skrevet

Det hender, men det er ikke fordi jeg har mensen. Gjør det flere ganger når jeg ikke har mensen også. Liker å tilfredsstille kjæresten min. :)

Anonymous poster hash: bec2e...f0b

Skrevet

Da jeg hadde kjæreste gjorde jeg det, ofte. Da jeg hadde mensen ble det litt ekstra. Men jeg fikk jo aldri noe igjen for det, bare enda mer mas.. Så da mistet jeg lysten til å gjøre det, jeg ville jo gjøre det for han når han ikke maste. Mas ble skikkelig turn off for meg. Så da jeg (vi) hadde fått nr 2 med KS, lå med store blødninger på sykehuset og han lurte på om jeg kunne gi han en bj PÅ SYKEHUSET MED NUMMER 2 I SAMME ROM (!!) så tenkte jeg bare at.. Nei, dette er ingen "mann", men en gnålete tenåringsgutt jeg ikke ønsket være med lenger. Holdt det gående i 5 mnd til, men det var dødt for min del.. Var langt flere episoder enn det, men var bj det var snakk om..

Anonymous poster hash: 2244d...c60

Skrevet

Da jeg hadde kjæreste gjorde jeg det, ofte. Da jeg hadde mensen ble det litt ekstra. Men jeg fikk jo aldri noe igjen for det, bare enda mer mas.. Så da mistet jeg lysten til å gjøre det, jeg ville jo gjøre det for han når han ikke maste. Mas ble skikkelig turn off for meg. Så da jeg (vi) hadde fått nr 2 med KS, lå med store blødninger på sykehuset og han lurte på om jeg kunne gi han en bj PÅ SYKEHUSET MED NUMMER 2 I SAMME ROM (!!) så tenkte jeg bare at.. Nei, dette er ingen "mann", men en gnålete tenåringsgutt jeg ikke ønsket være med lenger. Holdt det gående i 5 mnd til, men det var dødt for min del.. Var langt flere episoder enn det, men var bj det var snakk om..

Anonymous poster hash: 2244d...c60

😱😱😱😱😱😱

Hadde faenmeg gitt ham en BJ der på sykehuset og BITT AV HAM DEN JÆVLA KUKEN!

Anonymous poster hash: c40d2...f31

Skrevet

Blir så kåt m mensen og det har aldri vært noe hinder (heller overtalelse fra mannen) så er som normalt:p

Anonymous poster hash: 60ed4...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...