Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg er singel og traff en tidligere flørt i helga. Det er ca fire år siden vi møttes sist, og da var det egentlig bare dårlig timing som gjorde at det ikke ble noe den gangen. Så nå hadde vi en fantastisk natt sammen, og masse kos og prat. Når vi sto opp satt vi og snakket i flere timer om alt mulig, og han hadde det ikke travelt med å komme seg ut døra. Han spurte en masse om livet mitt nå, barna mine osv. Når han dro fikk jeg en kjempelang klem og vi sa at vi skulle høres. Og så sendte jeg melding igår, og har ikke fått svar Noen som har en annen vettig forklaring enn at han plutselig ikke ville likevel? Jeg får det bare ikke til å stemme, med tanke på hvor interessert han virket når han var her. Anonymous poster hash: cc91c...aac
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Feilt nr? Anonymous poster hash: ba7db...384
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Feilt nr? Anonymous poster hash: ba7db...384 Nei, virker ikke sånn. HI Anonymous poster hash: cc91c...aac
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Men er han singel da? Kanskje han har fått det han ville ha......... Anonymous poster hash: ac3a1...e63
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Men er han singel da? Kanskje han har fått det han ville ha......... Anonymous poster hash: ac3a1...e63 Ja, det er han. Da skjønner jeg ikke at han ble her i flere timer og ville bli bedre kjent før han dro... HI Anonymous poster hash: cc91c...aac
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Min erfaring er at slike menn bare er ute etter en ting. Han dukker sikkert opp igjen med en god erfaring, møter deg, blir fraværende igjen... og slik fortsetter det. Ikke gi ham lang tid eller mange møtene. Ikke ta kontakt igjen før han tar kontakt. Anonymous poster hash: 1a219...013
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå