Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg er gravid med nr 3, og jeg har aldri vært så dårlig som jeg er nå. I de andre graviditetene har bekkenet hanglet litt, men det har gått så jeg har aldri vært sykmeldt. (Ikke utenom graviditeter heller forsåvidt.) Denne gangen er jeg helt utslitt. Har vært kvalm og dårlig halve svangeskapet. Spyr og brekker meg flere ganger hver dag. Har så vondt i magen at jeg våkner om natten, og kynnere med en gang jeg stresser litt. Jeg griner bare med tanken på jobb etter nyttår. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal orke det. Samtidig sitter det EKSTREMT langt inne å gå til legen og be om sykmelding. Jeg vil jo helst at legen skal si at jeg må bli sykmeldt når jeg sier hvordan jeg har det, men jeg tror jeg blir nødt til å be om det. Og da er jeg faktisk redd for å få nei. Og så er det ekkelt i forhold til arbeidsgiver. Fordi de får et stort problem med å finne en erstatter. Er det bare jeg som har det sånn? Anonymous poster hash: aa4b3...434
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Jeg er også slik. Ble sykemeldt nå rett før jul, gravid i 7mnd. Tenkte som så at nå har jeg det ikke noe bra, jeg er gravid og skal ta vare på meg selv. Det viktigste er meg og babyen i magen samt barnet mitt fra før. Var helt fantastisk å levere sykemeldingen faktisk. Ble 10kg lettere . Anonymous poster hash: be237...c82
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Kommer jo an på hvilken type jobb du har, hvor langt du er på vei osv. Det trenger vel ikke være enten eller? Kanskje er det lurt å få en sykemelding slik du jobber redusert en periode? Anonymous poster hash: a1c3e...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå