Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Eller plotter du alt inn på telefonen? Anonymous poster hash: 0080e...70a
MammantilNurket Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har min trofaste "svartebok" fra Utdanningsforbundet i kombinasjon med blå lærerplanlegger Bruker ikke telefon til det.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Bruker kalenderen på iPhonen min Anonymous poster hash: 4bfa8...ada
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Jeg putter alt i kalenderen på telefonen, mens jeg får legetimer osv. på sms, og jobbrelaterte avtaler på mail. Det fungerer veldig bra, og jeg får innimellom kommentarer på at jeg er så fancy som har hele livet mitt i én telefon. Det andre ikke vet er at jeg har en stille bekymring om at alle digitale duppeditter kollapser når jeg minst aner det, så jeg skriver ned alt av avtaler, huskelister og detaljelister med penn og papir, og legger/henger det der jeg er i gitte øyeblikk. På kjøleskapet, i nattbordskuffen, i lommeboken, som bokmerke i romanen jeg leser osv. Gjerne med minst mulig tegn på én post it-lapp. Andre kan finne lapper med "O 30.D 1015" Tegner kanskje en liten pille eller et plaster om den avtalen betyr legetime onsdag 30. desember kl. 10:15. Jeg har stålkontroll egentlig, men liker helst å ha ting bekreftet på 2-3-4 plasser Anonymous poster hash: f7b87...b4d
TPK Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Tlf og jobbmail. Men har det meste i hodet likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå