Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Der jeg må være alene med barna. Må bare innrømme det. Gruer meg alltid så jeg nesten ikke får sove, får alle mulige tanker om hvor vanskelig det blir. Men det som skjer i alle ferier er at det går en ukes tid, så kommer alle på en måte på bølgelengde og trives bedre enn i hverdagen koser oss og leker. Og så gruer jeg meg til hverdagen og jeg må være fra dem hvorfor er det sånn??... Anonymous poster hash: 0caed...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Gruer deg til å være med egne barn? Er det det du mener? Anonymous poster hash: 745c8...4dd
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Enhver overgang er jo utfordrende.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Sånn er det her også. Gruet meg så mye at jeg satte opp at de skulle være i bhg disse tre dagene i tilfelle jeg ikke taklet det. Men vi koste oss så mye at jeg bestemte meg på søndag for at de skulle få ferie over nyttår likevel. Så ble de syke natt til mandag da, så da hadde jeg ikke hatt noe valg uansett... sikkert karma. Anonymous poster hash: e2e7c...4d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Men hyggelig med barn da... Herrefred Anonymous poster hash: cac4b...e81
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Gruer deg til å være med egne barn? Er det det du mener?Anonymous poster hash: 745c8...4dd Ja skrev jeg uforståelig? Anonymous poster hash: 0caed...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Enhver overgang er jo utfordrende.Sikkert derfor! Siden jeg gruer meg til begge deler, er kanskje mest det at jeg gruer meg til overgangen og utfordringen med en "ny hverdag". Geder meg til å hente barna etter jobb/bhg hver dag. Men det er jeg vant til. Anonymous poster hash: 0caed...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 Sånn er det her også. Gruet meg så mye at jeg satte opp at de skulle være i bhg disse tre dagene i tilfelle jeg ikke taklet det. Men vi koste oss så mye at jeg bestemte meg på søndag for at de skulle få ferie over nyttår likevel. Så ble de syke natt til mandag da, så da hadde jeg ikke hatt noe valg uansett... sikkert karma. Anonymous poster hash: e2e7c...4d3 Karma? Du har ikke akkurat gjort noe slemt ved å føle dessuten ville du ha dem hjemme Over nyttår. Anonymous poster hash: 0caed...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #9 Skrevet 29. desember 2015 Det er nok overgangssituasjonen som gjør at du gruer deg. Kjenner på det samme selv hver mandag. Er skilt og skal da enten ha ungene alene i en uke med alt det innebærer, men gruer meg like mye påfølgende mandag når de skal være borte i en uke. Så det har ikke noe å gjøre med at jeg ikke greier å være med ungene i en uke eller ikke - all den tid jeg gruer meg for å ikke ha dem. Det går jo bra både den ene mandagen og den andre, men har likevel den lille grue seg følelsen på jobb før jeg skal hjem til enten full ståhei og plikter, eller tomt hus. Elsker ungene mine så det er mer en primitiv følelse ovenfor endring. Har innfunnet meg med at det bare er sånn for meg iallfall Anonymous poster hash: acfa6...71d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå