Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 skal gifte oss til høsten - ønsker å ha det på tinghuset. vi har alt bestemt oss for dato, men hvordan går man frem for å booke tid når de ikke vil ta i mot bestillinger før man har prøvingsattesten. men den er jo bare gyldig i 4mnd. så med ande ord kan man ikke booke tid før 4mnd før bryllupet??syns det høres så innmari knotete ut! overalt hvor jeg leser, og alle jeg snakker med sier at vielseslokalet bør bookes minst 8mnd før - hvordan i huleste gjør man det med tidsfrister da?? kjenner jeg blir stressa......... Anonymous poster hash: c5fd1...9af
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 De har mange iløpet av en dag så sjansen for ag det er fullt er liten! Vi ordna hele sulamitten på bare 3 mnd og fikk den dagen vi ville
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Vi fikk også dagen vi ville. Spesiel kul dato også. Det er jo ingen andre som får booke dag av samme grunn som dere uansett Anonymous poster hash: 5a413...527
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå