Gå til innhold

Operere delte magemusler/keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man få innvilget opr. av delte magemusler når man syr keisesnittet??(ser nesten ut som brokk, men er delte magemuskler pga tidl. graviditet.)  Da hadde jeg sluppet 2. opr. og den lange tiden etterpå med å komme seg igjen. Noen som vet??

Anonymous poster hash: dfe78...ce6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tipper nei. Der er ikke kynekologer som opererer slikt, så da må det i tilfelle være to kirurger til stede. Men spør, det kan være de sier ja. Blir jo et mye større inngrep da, men det er du sikkert forberedt på,

Anonymous poster hash: 80d9b...381

Skrevet

Det er ikke gynekologer.

Herregud!!

Anonymous poster hash: 80d9b...381

Skrevet

Er nok plastikk kirurger o.l som opr delte magemuskler ( jeg påstår IKKE at det kun er de som foretar dette) og de har ikke noe på et keisersnitt å gjøre. Hadde det vært så lettvindt, så hadde vi alle stått i kø for å bli Pamela Andersson igjen.

Skrevet

Det får du nok ikke dessverre.. Jeg skal ha keisersnitt på fredag. Pga arvelig sykdom skal jeg fjerne eggstokker, dette gjør dem ikke under samme inngrep pga blødningsfare og diverse komplikasjoner. Så jeg skal tilbake for ny opr til våren. Legene var veldig tydelige på at et keisersnitt er i seg selv en stor operasjon så dem planlegger ikke flere ting i forbindelse med det...

Anonymous poster hash: a91fc...8db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...