Gå til innhold

Noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er tilbudt ny jobb i kommunen. Greia er at jeg ikke har barnehageplass ennå, men de har fått lov og gi meg en (av 30 plasser) som kommunen disponerer. 

Min kommenede sjef mener jeg da kan få i den private barnehagen som jeg allerede har min sønn i. 

Hun tror denne ordningen gjelder alle barnehager som er med i det kommunale opptaket, stemmer det?

Vi er egentlig på 16 plass i denne barnehagen (og vil ikke få plass, kun ti som får) 

Lurer også på om man med en slik "kommunalt annsattplass" også går forann de m søskenpri?

Anonymous poster hash: 931b3...03a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er tilbudt ny jobb i kommunen. Greia er at jeg ikke har barnehageplass ennå, men de har fått lov og gi meg en (av 30 plasser) som kommunen disponerer. 

Min kommenede sjef mener jeg da kan få i den private barnehagen som jeg allerede har min sønn i. 

Hun tror denne ordningen gjelder alle barnehager som er med i det kommunale opptaket, stemmer det?

Vi er egentlig på 16 plass i denne barnehagen (og vil ikke få plass, kun ti som får) 

Lurer også på om man med en slik "kommunalt annsattplass" også går forann de m søskenpri?

Jeg trodde ikke det var lov å gi deg fortrinnsrett uansett jeg, i hvert fall ikke i en privat barnehage. Jeg har aldri hørt om kommunalt ansattplass, har jobbet i barnehage i 10 år

Anonymous poster hash: 661da...50b

Skrevet

Takk for svar:)

Fikk litt feeling på at hun ikke viste helt hva hun snakket om…men samtidig hadde hun snakket med omsorgssjefen om dette og det var han som hadde sagt at jeg kunne prioriteres på en av disse plassene.

Får bare vente å se over jul, da skulle vi ringe til de som fordeler plasser i kommunen. Men, har vel en sterk misstanke om at dette er litt for godt til å være sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...