Gå til innhold

1 måned gammel baby som sovner under amming hver gang..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir så mye ueffektiv suging og en misfornøyd baby. Tar han opp og prøver å rape, så blir han utålmodig og vil ha mer. Hvordan få han til å holde seg våken lengre enn 5 minutter så han får spist seg mett? Stryking på ansikt og føtter hjelper ikke

Anonymous poster hash: d8970...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillefinger I øret på baby virka her 🙈

Anonymous poster hash: e5c9b...e5f

Skrevet

Legge til før? Altså før de er så sultne? Ellers så blir det bare å amme på nytt etterpå da, det er jo gjerne sånn når de er så små.

Skrevet

Kan han ha det for varmt? De sovner lett når de har det veldig lunt og godt. Kle av litt?

Skrevet

Trykk inni håndflaten fungerte på mitt lille dovendyr.

Skrevet

Kle helt av barnet. Vekk eventuelt med en kald klut. Fælt, men enda verre med et barn som sulter.

Anonymous poster hash: e3785...16a

Skrevet

Sånn var min første. Og det handlet rett og slett om at han ikke fikk i seg nok mat, jeg hadde for lite og tynn melk, og han var slapp og sliten fordi han aldri fikk i seg et helt måltid. Dermed sovnet han ALLTID med en gang han fikk pupp. Jeg kledde av ham, han var til og med naken, kløp i ørene og hælene, kilte og gjorde ALT! Alle triks i boka ble prøvd! Ikke før han fikk mme roet han seg og åt hele måltider og sov mer enn 20 minutter i slengen. Da var han 4 måneder, stakkars lille gutten min. Jeg hadde hatt et helvete med pumping halve døgnet, amming resten, ammete og absolutt alle mulige triks for å få opp melkeproduksjonen min og holde ham våken og i gang med amming.

Huff som jeg angrer :(

Anonymous poster hash: dbcba...64b

Skrevet

Så sant vektoppgangen her er normal syns jeg ikke du skal bekymre deg for dette. Amming utløser søvndyssende hormoner hos både mor og barn, og de fleste barn sovner ved brystet i den alderen.

Heg ville forsøkt å legge til litt tidligere.

Skrevet

Gni ganske kraftig på føttene mens du ammer.

Anonymous poster hash: 70b4e...752

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...