Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Vurderer å få bukt med min Pepsi Max avhengighet. Først og fremst pga alle pengene som går med. Er dere fornøyd? Og kan jeg bruke den med fun light f.eks? Anonymous poster hash: 82da0...1bb
Lillefugl🐦 Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Vi har. Prøvde å blande den med litt juice for smak, men det ble ikke så bra. Men du får kjøpt egne essenser du kan blande i . Er ellers veldig fornøyd
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Jepp. Funlight funker som bare det. Anonymous poster hash: 2d4a6...5b8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Essensene er ikke gode. Jeg anbefaler å bruke saft/siruper til å smaksette med hvis du vil ha smak på vannet. Fun Light går sikkert helt utmerket. Ellers bruker vi med hell å blande juice og farris og synes det er godt, i motsetning til hun over her. Man må prøve seg frem ift blandingsforholdet, og det trengs mer juice it farris enn når man blander med saft (selvsagt). Ellers er det godt med skiver av sitron, appelsin og eple i. 😊👍 Anonymous poster hash: f040f...07c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Kan blandes med all slags saft Anonymous poster hash: 51f30...6fd
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Fungerer fint, men det er stygg som juling (har en sort som mest ligner på Darth Vader), så den stues bort mellom hver bruk. Anonymous poster hash: 88a71...b25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå