Gå til innhold

cipralex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bruker/har brukt dette. Ble dere trøtte da dere startet på de? Er på dag 3 og 2 timer etter at tabletten er tatt,så klarer jeg så vidt å holde øynene åpne.

Anonymous poster hash: f8c97...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette er helt vanlig bivirkning i starten, derfor anbefales de ofte å tas på kvelden. hvor høy dose er du på?

Anonymous poster hash: 8595d...f94
Skrevet

Siden det er en av bivirkningene tar jeg dem alltid like før jeg legger meg, så jeg har ikke merket noe til det ;)

Anonymous poster hash: b3f53...a16

Skrevet

Første uken skulle jeg ta 1/2 tablett, deretter øke til 1 pr dag. Tablettene er 10 mg.

Fikk beskjed om å ta de om morgenen men om trøttheten skal vedvare når jeg skal på jobb om 2 dager,så kan jeg ikke ta de før på kvelden i frykt for å sovne på jobb

Skrevet

Første uken skulle jeg ta 1/2 tablett, deretter øke til 1 pr dag. Tablettene er 10 mg.

Fikk beskjed om å ta de om morgenen men om trøttheten skal vedvare når jeg skal på jobb om 2 dager,så kan jeg ikke ta de før på kvelden i frykt for å sovne på jobb

jeg hadde nok allerede nå begynt å ta de på kvelden ;)

Anonymous poster hash: 8595d...f94

Skrevet

Tenker med skrekk og gru på hvordan det blir med en hel tablett 😕

Skrevet

Ta dem på kvelden. Null problem. Jeg lover deg!

Anonymous poster hash: b3f53...a16

Skrevet

Dere som bruker/har brukt dette. Ble dere trøtte da dere startet på de? Er på dag 3 og 2 timer etter at tabletten er tatt,så klarer jeg så vidt å holde øynene åpne.

Jeg begynte på de i dag, så er spent på om jeg får noen bivirkninger. Har du hatt noen andre? Kan jeg spørre om hvorfor du begynte på de? :-)

Anonymous poster hash: 489cc...597

Skrevet

Med meg ble det motsatt, jeg klarte ikke å sove hvis jeg tok dem på kvelden

Anonymous poster hash: 99a9a...ee8

Skrevet

HI her

Har bare hatt trøtthet som bivirkning hittil. Håper det blir med det.

Startet m de ,etter at jeg traff veggen for 3 år siden,da jeg aldri har blitt den samme igjen. Går med konstant høygir/kribling/uro/angst inni meg.ofte Over helt banale småting som blir stort for meg. Komme i perioder litt langt ned der jeg ikke har energi eller lyst til å gjøre noe som helst.

Har i de siste årene etter at jeg traff veggen trodd at jeg bare skulle føle meg sånn resten av livet. Har fått tilbud om tabletter tidligere, men har takket nei. Nå orker jeg ikke mer styr,og håper tablettene kan hjelpe meg litt opp igjen mot normalen.

Skrevet

HI her

Har bare hatt trøtthet som bivirkning hittil. Håper det blir med det.

Startet m de ,etter at jeg traff veggen for 3 år siden,da jeg aldri har blitt den samme igjen. Går med konstant høygir/kribling/uro/angst inni meg.ofte Over helt banale småting som blir stort for meg. Komme i perioder litt langt ned der jeg ikke har energi eller lyst til å gjøre noe som helst.

Har i de siste årene etter at jeg traff veggen trodd at jeg bare skulle føle meg sånn resten av livet. Har fått tilbud om tabletter tidligere, men har takket nei. Nå orker jeg ikke mer styr,og håper tablettene kan hjelpe meg litt opp igjen mot normalen.

Det høres tungt ut å ha hatt det sånn så lenge, det må ha vært noen vanskelige år. Men bra at du kjenner at nok er nok. Håper du får det bedre :-) 

Anonymous poster hash: 489cc...597

Skrevet

Har ikke merket så mye til det sånn daglig,kun et par nedturer i året. Merket det vel plutselig godt da vi venninnene snakket om gamledager og jeg så hvor mye jeg hadde endret meg etter episoden for 3 år siden. Kjente bare denne gangen at jeg ikke var klar for en ny nedtur og derfor valgte jeg tablettene som et forsøk på å finne meg selv igjen 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...