Gå til innhold

Hestra votter skulle være så bra...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble anbefalt Hestra votter til 4-åringen. De skulle holde hendene gode og varme. Men, neida. Hendene er like kalde som ved bruk av både Reima votter og P.O.P. votter. Hvilke votter bruker deres barn?

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hestra fjellvotter med ullfor. På ekstra kalde kalder (rundt 20/30 minus) har hun ekstra ullvotter inni.

Har hatt Hestra i mange år og er veldig fornøyd med dem. Holder godt i Finnmarkskulda.

 

Anonymous poster hash: 970ee...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg hi, oppskrytte greier. Minste på 1 år var iskald på hendene etter en time ute igår MED ullfor i!

 

Anonymous poster hash: 48a46...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kommer vel også litt an på hva ungen har ellers på kroppen. Nytter ikkje med gode votter dersom barnet har for lite klær på seg?

 

Anonymous poster hash: 2a3c6...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært veldig fornøyd med hestra og reima votter til eldste, aldri kald! Minste derimot er kald på hendene og føttene uansett hva hun har på seg.

 

Anonymous poster hash: f4db8...59d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestra-votter har vært gull verdt her, men det avhenger av riktig påkledning ellers på kroppen også!

 

Anonymous poster hash: 92d7c...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestra-votter har vært gull verdt her, men det avhenger av riktig påkledning ellers på kroppen også!

 

Anonymous poster hash: 92d7c...912

Ull innerst, ull i midten, ull på beina, ull baclava, isbjörn dress, viking goretex på beina. Og da Hestra på hendene. Bare henda var kalde. Det er de Hestra med ullfor.

 

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kommer vel også litt an på hva ungen har ellers på kroppen. Nytter ikkje med gode votter dersom barnet har for lite klær på seg?

 

Anonymous poster hash: 2a3c6...232

Sa jeg hun hadde for lite klær ellers da?

To lag med ull, isbjörn dress, viking goretex sko, ull baclava. Hestra votter med ullvott inni. Og ull på beina.

 

 

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hestra-votter har vært gull verdt her, men det avhenger av riktig påkledning ellers på kroppen også!

 

Anonymous poster hash: 92d7c...912

Se to innlegg ang bekledning på resten av kroppen.

 

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hestra til sønnen på 8 år. Beste vottene jeg har hatt til han, fjerde året han bruker det merket.

Så jeg bestilte noen til meg selv da jeg fryser så lett på hendene. Men jeg er like kald i dem. Men jeg er mer stillestående enn gutten da.

 

Anonymous poster hash: 5e73e...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har brukt Hestra til ungdommene når de skal på uteaktiviteter og de holder virkelig mål, men de må være store nok slik at luften kan sirkulere inne i votten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TAKK! Da slapp jeg å bruke penger på det.. Jeg går for hjemmestrikket :)

 

Anonymous poster hash: 8a7f1...f32

 

Henger ikke snøen seg fast i de?

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

TAKK! Da slapp jeg å bruke penger på det.. Jeg går for hjemmestrikket :)

 

Anonymous poster hash: 8a7f1...f32

 

Henger ikke snøen seg fast i de?

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

 

Jo. Men du kan for eksempel kjøpe vindvotter til å ha utenpå. Det er som en uforet vott i anorakkstoff. Jeg har sånne selv, bruker dem med hjemmestrikkede votter inni og det er helt supert. Det blåser gjennom hjemmestrikkede votter også, men det unngår du ved bruk av vindvotter utenpå.

 

Jeg har en venninne som har byttet ut ullvottene inni Hestravotter med hjemmestrikkede, tovede votter og hennes barn holder seg gode og varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

TAKK! Da slapp jeg å bruke penger på det.. Jeg går for hjemmestrikket :)

 

Anonymous poster hash: 8a7f1...f32

Henger ikke snøen seg fast i de?

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

Jo. Men du kan for eksempel kjøpe vindvotter til å ha utenpå. Det er som en uforet vott i anorakkstoff. Jeg har sånne selv, bruker dem med hjemmestrikkede votter inni og det er helt supert. Det blåser gjennom hjemmestrikkede votter også, men det unngår du ved bruk av vindvotter utenpå.

 

Jeg har en venninne som har byttet ut ullvottene inni Hestravotter med hjemmestrikkede, tovede votter og hennes barn holder seg gode og varme.

Tror det blir for styrete for 4-åringen å ordne selv i barnehagen

 

 

Anonymous poster hash: 49811...0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og like viktig som bekledning ellers er at vottene skal være passelig, er de for store så varmer de lite. Derfor så må votter prøves på barnet det er ikke nok og kjøpe votter i str 2 år til en jente på 2 år for de fleste votter er store i str.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...