Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 har forelsket meg fullstendig i Stokke Trailz <3 hadde emmaljunga cc til de to første... forsåvidt fornøyd med den, men syns den ble for stor og tung. i tillegg til at den er litt lav. men det jeg lurer på er jo hvordan den er å kjøre i snø? (altså, på mer eller mindre brøytede fortau) får man plass til en god vognpose oppi bagdelen? feks voksi eller risarosa? hva med vognpose på sittedelen? finnes det fottrekk til sittedelen? er den grei å legge sammen og ha med seg i bil? hva med kalesjen? er den lang nok når det er sommer og sol eller bør man skjøte på den? er det noen finesser med disse vognene dere liker ekstra godt? har vært innom butikken som fører Stokke her i byen, men herre min så lite informerte de ansatte er om produktene de selger(!) Dette er definitivt sistemann så ønsker meg en vogn jeg ikke kommer til å angre på Håper noen av dere kan svare meg Anonymous poster hash: 28d8c...f2c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Den er veldig fin Eneste jeg vet dessverre Anonymous poster hash: 324bf...448
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Jeg vurderte den, men bagen tok for stor plass i bilen. I tillegg syntes mannen min den virket litt "ustabil", så det ble Bugaboo Buffalo på oss istedet, og angrer ikke et sekund. 😊 Anonymous poster hash: 52058...867
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Det er ei god vogn, og baggen er mer enn stor nok til vognpose 😃 Går fint i sportsdelen også, men merk at sportsdelen ikke er kjempestor på trailz! Du får kjøpt sommer kit (og vinter kit) til den hvis du vil ha bedre solskjerm på sommeren, eller du kan bruke en vanlig løs solskjerm. Den er igrunnen helt ok den som er på da, men kan bli litt lite skygge når det er full liggestilling på sportsdelen syntes jeg - null stress på bag delen. Den er super å trille på flatt underlag, og tåler også fint brøyta fortau. Ikke den beste i ulendt terreng eller i mye snø... Den er litt stiv (og kan knirke en del...) i ulendt, og hjulene er fortsatt ikke de beste i snø, selv om de er mye bedre enn hos forgjengeren 😃 Ellers er det supert at det følger med mygg og regntrekk, og at man kan feste bilstolen rett på uten adaptere om man velger en av Stokke by Besafe stolene. Vet ikke om du ble så mye klokere da men 😃 Anonymous poster hash: 4b034...6cc
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Det er ei god vogn, og baggen er mer enn stor nok til vognpose 😃 Går fint i sportsdelen også, men merk at sportsdelen ikke er kjempestor på trailz! Du får kjøpt sommer kit (og vinter kit) til den hvis du vil ha bedre solskjerm på sommeren, eller du kan bruke en vanlig løs solskjerm. Den er igrunnen helt ok den som er på da, men kan bli litt lite skygge når det er full liggestilling på sportsdelen syntes jeg - null stress på bag delen. Den er super å trille på flatt underlag, og tåler også fint brøyta fortau. Ikke den beste i ulendt terreng eller i mye snø... Den er litt stiv (og kan knirke en del...) i ulendt, og hjulene er fortsatt ikke de beste i snø, selv om de er mye bedre enn hos forgjengeren 😃 Ellers er det supert at det følger med mygg og regntrekk, og at man kan feste bilstolen rett på uten adaptere om man velger en av Stokke by Besafe stolene. Vet ikke om du ble så mye klokere da men 😃 Anonymous poster hash: 4b034...6cc God info 👍 Anonymous poster hash: 324bf...448
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Synes den er skranglete å trille... Virker sm den skal ramle fra hverandre hvert sekund. Anonymous poster hash: adc3f...d6c
Blondzilla Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Jeg synes den er fin og se på og bagen er stor og god. Den er dessverre ikke godi snø eller ulendt terreng. Veldig stiv er den også. Typisk byvogn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå