Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jenta mi ønsker seg sjokoladekake til sin bursdag og den skal se ut som en discokule. Det er helt greit med en vanlig rund kakeform så så langt er jeg reddet Men kan jeg bruke kakestrø i flere ulike farger, av typen som kalles sand og hvor det er litt shimmer, blande disse og dekke kaka med dette? Vil det fungere? Jeg har tenkt til å gjøre dette så lite komplisert som mulig. Datteren min har godkjent planen, men jeg er usikker på om det vil fungere :-) Anonymous poster hash: 55cde...74d
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Jenta mi ønsker seg sjokoladekake til sin bursdag og den skal se ut som en discokule. Det er helt greit med en vanlig rund kakeform så så langt er jeg reddet Men kan jeg bruke kakestrø i flere ulike farger, av typen som kalles sand og hvor det er litt shimmer, blande disse og dekke kaka med dette? Vil det fungere? Jeg har tenkt til å gjøre dette så lite komplisert som mulig. Datteren min har godkjent planen, men jeg er usikker på om det vil fungere :-) Anonymous poster hash: 55cde...74d Prøv å tegne opp et rutenett å strø dette i, kanskje? Er ikke en discokule full av små firkantede speil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå