Gå til innhold

Hemoroide-eksperter, kan dere hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg vet jo at det er mange av oss som sliter med det her inne, så nå håper jeg noen kan hjelpe meg å synse litt.

Jeg har en stor utvendig marisk og 3 innvendige hemoroider (skal opereres til uka, gleder meg!)

I perooder blør jeg ved avføring, men det kommer veldig masse på en gang, så stopper det og det går en uke/to uker før det samme skjer igjen. Jeg blør aldri to dager på rad og kun ved avføring...

Gikk på toalettet nå, bare tisset og slapp en liten tirsdagsfis, og når jeg tørker er det masse blod. Tenker at jeg har fått mensen, har hatt litt murring i magen i dag. Men ved nærmere undersøkelse ser jeg at det kun kommer fra rumpa. Helt friskt, rikelig... Har aldri opplevd at dette skjer ved å slippe luft? Er det vanlig?

Trenger jeg å oppsøke lege nå når jeg likevel skal på sykehuset om en uke?

Anonymous poster hash: 00303...c33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

#dytter

Anonymous poster hash: 00303...c33

Skrevet

Jeg hadde en periode som var slik med hemorroider. Opplevde også et par ganger at det kom mye friskt blod bare ved en liten fis da jeg satt på toalettet og tisset. Jeg tok endoskopi, og ikke noe galt ut over hemorroidene. Skulle egentlig opereres i høst, men har et tilleggsproblem som gjør at jeg valgte å utsette operasjonen pga. fare for at det ble komplikasjoner etter operasjonen pga. økt fare for infeksjon og dårligere grohud enn normalt.

Heldigvis har mine gått så mye bort at de nesten ikke er plagsomme lenger. Når jeg blir frisk ellers så skal jeg vurdere å fjerne hudfolden som er utvendig.

Jeg ville ringt avdelingen du skal opereres ved og fortelle om det som har skjedd - i tilfelle de ønsker å ta en ekstra sjekk pgs. denne episoden.

Lykke til med operasjonen :)

Anonymous poster hash: 1c462...074
Skrevet

Har ikke noe fornuftig å komme med, men: tirsdagsfis?? 😂 Hva er det egentlig?

Lykke til med operasjon! Håper å få det etter hvert jeg også. Har en anus som ser ut som en jævla (stygg) blomst pga slle mariskene rundt hele. 😩 Det er sikkert åtte-ni stk der. 😳

Anonymous poster hash: 61051...dd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...