Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg fikk klær fra HM før jul, med HM byttelapp, hvis jeg vil bytte klærne kan jeg bytte til andre plagg eller kan man kun bytte størrelsen? Anonymous poster hash: 44370...621
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Til andre plagg også. Men det kan gjøre det vanskelig dersom plagget ditt er på tilbud. Anonymous poster hash: 31cab...057
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Til andre plagg også. Men det kan gjøre det vanskelig dersom plagget ditt er på tilbud.Anonymous poster hash: 31cab...057 Ok. Det aner jeg ikke..hva gjør de da? Anonymous poster hash: 44370...621
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 HM (ihvertfall her jeg bor) er vel den butikken det er MINST problematisk å bytte hos. Her får man igjen penger selv om man ikke har kvittering, jeg har ALDRI møtt verken spørsmål eller motstand ved bytting har både byttet til noe annet, fått tilgodelapp eller penger tilbake, alt ettersom.. Anonymous poster hash: 7ff10...cec
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Til andre plagg også. Men det kan gjøre det vanskelig dersom plagget ditt er på tilbud.Anonymous poster hash: 31cab...057 Ok. Det aner jeg ikke..hva gjør de da? Anonymous poster hash: 44370...621 Hvis plagget opprinnelig kostet 199 kr og nå er på salg til 100 kr, så får du 100 kr å handle for. Da taper du 99 kr. Anonymous poster hash: 5f094...8a1
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 HM (ihvertfall her jeg bor) er vel den butikken det er MINST problematisk å bytte hos. Her får man igjen penger selv om man ikke har kvittering, jeg har ALDRI møtt verken spørsmål eller motstand ved bytting har både byttet til noe annet, fått tilgodelapp eller penger tilbake, alt ettersom.. Anonymous poster hash: 7ff10...cec Jeg har faktisk hatt problemer enn han hvor vi hadde fått et sett til baby med bukse og jakke. Buksa fant vi ut at det var en feil med første gang vi skulle bruke den og tok den med til butikken. Da var det så vidt vi fikk byttet den til en ny, lik i samme størrelse, for vi måtte jo skjønne at hun måtte ha med jaja vi hadde fått når hun skulle reklamere. Etter mye diskusjon gikk hun med på at hun like gjerne kunne legge med den nye jakka ettersom det uansett ikke var noe galt med den vi hadde hjemme. Anonymous poster hash: 3e428...728
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 HM (ihvertfall her jeg bor) er vel den butikken det er MINST problematisk å bytte hos. Her får man igjen penger selv om man ikke har kvittering, jeg har ALDRI møtt verken spørsmål eller motstand ved bytting har både byttet til noe annet, fått tilgodelapp eller penger tilbake, alt ettersom.. Anonymous poster hash: 7ff10...cec Om de gir penger tilbake uten kvittering kan de gå på en skikkelig smell om det blir bokettersyn. De kan bl.a bli beskyldt for underslag fordi det mangler penger uten tilstrekkelig dokumentasjon. Det er regnskapsfører som krever kvittering til bokføringen, ikke den ansatte for å være vanskelig... Anonymous poster hash: adec3...c53
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 Takk for svar får bare ta med og se... Anonymous poster hash: 44370...621
Mamma_til_2 Skrevet 29. desember 2015 #9 Skrevet 29. desember 2015 HM (ihvertfall her jeg bor) er vel den butikken det er MINST problematisk å bytte hos. Her får man igjen penger selv om man ikke har kvittering, jeg har ALDRI møtt verken spørsmål eller motstand ved bytting har både byttet til noe annet, fått tilgodelapp eller penger tilbake, alt ettersom.. Anonymous poster hash: 7ff10...cec Jeg har faktisk hatt problemer enn han hvor vi hadde fått et sett til baby med bukse og jakke. Buksa fant vi ut at det var en feil med første gang vi skulle bruke den og tok den med til butikken. Da var det så vidt vi fikk byttet den til en ny, lik i samme størrelse, for vi måtte jo skjønne at hun måtte ha med jaja vi hadde fått når hun skulle reklamere. Etter mye diskusjon gikk hun med på at hun like gjerne kunne legge med den nye jakka ettersom det uansett ikke var noe galt med den vi hadde hjemme. Anonymous poster hash: 3e428...728 Ett sett er ett sett, du skulle tatt med hele settet tilbake selv om det bare var buksen det var noe feil med. Men har du nå to jakker til settet ditt?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #10 Skrevet 29. desember 2015 HM (ihvertfall her jeg bor) er vel den butikken det er MINST problematisk å bytte hos. Her får man igjen penger selv om man ikke har kvittering, jeg har ALDRI møtt verken spørsmål eller motstand ved bytting har både byttet til noe annet, fått tilgodelapp eller penger tilbake, alt ettersom.. Anonymous poster hash: 7ff10...cec Om de gir penger tilbake uten kvittering kan de gå på en skikkelig smell om det blir bokettersyn. De kan bl.a bli beskyldt for underslag fordi det mangler penger uten tilstrekkelig dokumentasjon. Det er regnskapsfører som krever kvittering til bokføringen, ikke den ansatte for å være vanskelig... Anonymous poster hash: adec3...c53 Kunden må signere for at de har mottatt pengene for varen. Anonymous poster hash: bfd0b...bf8
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #11 Skrevet 29. desember 2015 HM (ihvertfall her jeg bor) er vel den butikken det er MINST problematisk å bytte hos. Her får man igjen penger selv om man ikke har kvittering, jeg har ALDRI møtt verken spørsmål eller motstand ved bytting har både byttet til noe annet, fått tilgodelapp eller penger tilbake, alt ettersom.. Anonymous poster hash: 7ff10...cec Om de gir penger tilbake uten kvittering kan de gå på en skikkelig smell om det blir bokettersyn. De kan bl.a bli beskyldt for underslag fordi det mangler penger uten tilstrekkelig dokumentasjon. Det er regnskapsfører som krever kvittering til bokføringen, ikke den ansatte for å være vanskelig... Anonymous poster hash: adec3...c53 Kunden må signere for at de har mottatt pengene for varen. Anonymous poster hash: bfd0b...bf8 Den signeringen er lett å fake. Flere butikkansatte som har gjort underslag på den måten så derfor er reglene på hva som kreves av dokumentasjon når man tar penger fra kassa blitt så skjerpet/strenge. Dette har jeg jobbet med i mange år, så om en butikkansatt gir ut penger uten kvittering går han/hun mot sine instrukser. Det skjønner ikke jeg at de tør... Anonymous poster hash: adec3...c53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå