Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Og familien ? Foreløpig har vi kun Galdhøpiggen, men planlegger minst to slike turer i det kommende året. Utrolig kjekt å planlegge sammen med barna. Og mestringsfølelsen de får er enorm ! Trenger inspirasjon og tips til egnede familieturer i fjellheimen Anonymous poster hash: 3bccc...22f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Sammen med barna har vi Galdhøpiggen, Rasletind (to topper), Kyrkja og Veslesmeden. Planlegger Glittertind og Fanaråken til sommeren:). Yngstemann er 8 og begynte å gå 2000-metere da hun var 5 Utrolig kjekt å gå fjellturer med barn! Det finnes så mange flotte topper å gå på. Trenger ikke nødvendigvis være 2000-meterne heller Anonymous poster hash: 15e40...241
Serepta Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Sammen med barna har vi Galdhøpiggen, Rasletind (to topper), Kyrkja og Veslesmeden. Planlegger Glittertind og Fanaråken til sommeren:). Yngstemann er 8 og begynte å gå 2000-metere da hun var 5 Utrolig kjekt å gå fjellturer med barn! Det finnes så mange flotte topper å gå på. Trenger ikke nødvendigvis være 2000-meterne heller Anonymous poster hash: 15e40...241 Å så gøy å høre ! Vi planlegger også Fanaråken i sommer. Minste var 7 da vi startet, siden vi valgte ruten over breen til Piggen (7-årsgrense) Kyrkja har vi såvidt kikket på, så den står på ønskelisten også.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Oj.. følte meg slapp.. Anonymous poster hash: cf3b2...391
sug lut Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Hm, det var et interessant spørsmål, dagens prosjekt blir å telle.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Er jeg faktisk ikke sikker på. Har egentlig aldri tenkt over hvor høye fjellene er når jeg har gått på dem. Vi har gått en del toppturer med barnet (som nå er 7) de siste åra. Har vel egentlig valgt etter hva som er lett tilgjengelig ifht der vi er. VI har som mål minst en telttur med to overnattinger og minst en hytte-til-hytte med to overnattinger. Ellers så er vi gode på nærturer vi da..... Vi har også lagt vekt på ulike måter å komme seg frem på, beina, sykkel, padling osv. Anonymous poster hash: 4d64b...b7b
sug lut Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Hm, det var et interessant spørsmål, dagens prosjekt blir å telle. Kyrkja, Rasletind x 2, Galdhøpiggen, Glittertind, Urdanostind, Store og Lille Austbottentind, Surtningssui, Leirhø, Knutshø, Rondeslottet og Storronden. Det ble vel tretten. Trodde det ble fjorten til jeg fant ut at Puttegga er 1999 - søren og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå