Gå til innhold

Leser dere alle oppdateringer ol på FB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke mer enn rundt 30 venner på FB, men noen av dem legger jo ut noe nesten hver dag. Ser dere på alt eller er de fleste som meg at vi bare ser på det som kommer fra de nærmeste og ellers kanskje det som ligger helt øverst på siden. Hvis jeg ikke har sjekket på nôen dager er det jo hundrevis av innlegg på siden. Da skreller jeg meg aldri til bunden.

Anonymous poster hash: a50eb...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke mer enn rundt 30 venner på FB, men noen av dem legger jo ut noe nesten hver dag. Ser dere på alt eller er de fleste som meg at vi bare ser på det som kommer fra de nærmeste og ellers kanskje det som ligger helt øverst på siden. Hvis jeg ikke har sjekket på nôen dager er det jo hundrevis av innlegg på siden. Da skreller jeg meg aldri til bunden.

Anonymous poster hash: a50eb...160

Nei, det er nok mye jeg ikke får med meg, men er forholdsvis ofte innom for det er endel dialogveksling med venner og familie der :)

Anonymous poster hash: 1ccc3...307

Skrevet

Nei, jeg scroller bare litt nedover. Ser litt nøyere på det enkelte legger ut, men ser ikke på alt.

Anonymous poster hash: e56b4...e69
Skrevet

Absolutt ikke. Som du sier, noen legger ut hver dag eller mange ganger pr uke....de oppdateringene blir jeg litt blind på for det blir too much.

Skrevet

Har skjult maaaange. Orker ikke de som deler alt de gjør og legger ut dårlige bilder. (Ute av fokus og bilde av nybakte boller, kjedelig)

Anonymous poster hash: cf140...117

Skrevet

Nei. Ikke i nærheten en gang.

Ble medlem kun av behov siden bhg og ungenes klasser har egne sider der det legges ut info og at jeg er medlem på en del sider som interesserer meg.

Ser litt ellers av og til, men det legges ut så mye linker til alt mulig rart og enkelte skriver flere innlegg hver dag.

Anonymous poster hash: 7e6f9...709

Skrevet

Jeg scroller litt nedover et stykke men får ikke med meg alt. Synes det er mest reklame og tøys der nå uansett. I "gamle dager" var det jo mer av det folk faktisk selv la ut. Er mindre interessert i tolv "innlegg" om at de og de av vennene mine f.eks "liker kiwi".....

Anonymous poster hash: 0c471...4bc
Skrevet

Jeg scroller litt nedover et stykke men får ikke med meg alt. Synes det er mest reklame og tøys der nå uansett. I "gamle dager" var det jo mer av det folk faktisk selv la ut. Er mindre interessert i tolv "innlegg" om at de og de av vennene mine f.eks "liker kiwi".....

Anonymous poster hash: 0c471...4bc

Enig, det er utrolig mye kjedelig tull der. Er så lei av visdomsord, reklame og all verdens tester

Anonymous poster hash: bbb20...89a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...