Gå til innhold

Hva skal dere servere på nyttårsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir bare meg å min mann å barnet :) trenger tips 💟💟

Anonymous poster hash: e8d41...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde vi nok tatt ribbe og noe barnet liker i tillegg (vårt barn spiser ikke det). Men vi skal ha hele familien her, så vi kjører full pakke, samme som julaften: Ribbe, pinnekjøtt, medisterkaker og julepølser, med alt tenkelig tilbehør.

Anonymous poster hash: 802f0...e56
Skrevet (endret)

På nyttårsaften blir det biff stroganoff gryte her. Så blir det kanskje koteletter eller kalkunbryst 1. nyttårsdag.

Endret av Love my kidz
Skrevet

Kalkun.

Anonymous poster hash: 10f62...7bf

Skrevet

Jeg bruker normalt spise pinnekjøtt både Julaften og Nyttårsaften, men er dårlig i år og skal være alene, så tviler på at jeg orker å lage noe spesielt.

Anonymous poster hash: ecdf7...b5c
Skrevet

Elgbiff, ovnsbakte grønnsaker og en god hjemmelaget saus. Muligens en soppstuing ved siden av. Iskake til dessert.

Skrevet

Kalkun, fløtegratinerte poteter, salat, løk og paprika stuing og hvitløksbaguetter. Nam :)

Is og karamellpudding til dessert. Blir bare meg, mannen og barna. Gleder meg, blir rolig og fredelig :)

Anonymous poster hash: bb002...d66

Skrevet

Til forrett : usikker

Til hovedrett:Kalkunstek, fløtegratinerte poteter, tranebærsaus, fløtesaus, Waldorf -salat, rosenkål og bacon stekt sammen og soppstuing.

Til dessert : riskrem med hjemmelaget bringebærsaus og mandel

Anonymous poster hash: 7b5c0...100

Skrevet

Nå er vi luta lei av alle de tunge kjøttmiddagene, så da blir det fiskesuppe. Hjemmelaget fra bunnen av, selvsagt, kraft og det hele kokes selv. Og så er det mye godt oppi; ferske reker og kreps, blåskjell, tre sorter fisk og gode grønnsaker. Hjemmebakt brød til og en syrlig dessert (ikke bestemt helt ennå).

Anonymous poster hash: 872e7...b4b
Skrevet

Vi skal servere småmat til middag og karamellpudding til dessert. Gleder meg. Vi blir 10 stk, 3 vennepar med barn som skal feire, tradisjonen tro, sammen.

Anonymous poster hash: 256ce...90a
Skrevet

Her blir det helstekt mørbrad med ovnsbakte rotgrønnsaker, ovnsbakte poteter og rødvinssaus.

Anonymous poster hash: 8c1cf...46c

Skrevet

Vi får servert kalkun med tilbehør til middag og fruktsalat til dessert 😊

Anonymous poster hash: 840f6...738

Skrevet

Takk for svar. Nå ble jeg jammen sulten 😄😄😄😄

Anonymous poster hash: e8d41...531

Skrevet

Hest.

Anonymous poster hash: 0d8c7...f31

Skrevet

Hest.

😂

Anonymous poster hash: 6b54a...68c

Skrevet

Hest.

😂

Anonymous poster hash: 6b54a...68c

Hva? Hestesteik men grønnsaker, fløtegratinerte poteter og god saus er digg på nyttårsaften 😊 pleier alltid å ha det så sant vi får tak i hestekjøtt og i år er fryseren full 😀

Skrevet

Vi hadde hatt ribbe :) kalkun 1.1

Men skal spise borte og får pinnekjøtt

Anonymous poster hash: 5f70a...733

Skrevet

Skal ha lutefisk med ertestuing, potet og smeltet smør. Lefse og smør til for dem som liker det. Riskrem til dessert.

Skrevet

Her blir det marinert kalkunbryst, rosenkål, sopp/baconstuing, stekte epler og svisker, ovnsstekte poteter og hjemmelaget fløtesaus. Dessert: skal prøve meg på dronning Maud pudding (tips mottas gjerne ;)

Anonymous poster hash: e6137...d25

Skrevet

Jeg ville gått for kveite. Med to forskjellige sauser, fennikelrisotto og asparges. Men vi skal bort og får pinnekjøtt, ungene elsker det!

Anonymous poster hash: ce252...4ed

Skrevet

Pinnekjøtt

Anonymous poster hash: 817ba...d33

Skrevet

Skal være i London med 2 barn på 9 og 3 år, så blir pizza på restaurant for oss i år 😉

Anonymous poster hash: e057f...3e5

Skrevet

Pinnekjøtt. Så lei, så lei... Men vi spiser hos foreldrene mine, så skal ikke klage.

Anonymous poster hash: 58feb...667

Skrevet

Kalkun, poteter, grønnsaker og en god saus.

Skrevet

Tapas!💜

Anonymous poster hash: 4434b...5e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...