Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Mannen hadde fest hjemme hos oss, og jeg var hos familie i nærheten. Jeg vet hva han hadde på seg for jeg så han rett før, men når jeg møter han om morgenen har han byttet klær. Tenker ikke noe over det. Men i kurven på badet ligger en del våte håndklær, og skjorten han hadde på seg er klissvåt. Den stinker voldsomt svette. Svettelukt på hele badet, og det kommer fra den skjorta. Som enda er våt av svette etter et par dager. Jaja, tenker at han var vel bare svett, men han nekter for å ha dusjet..synes det var rart. Hvorfor har han byttet skjorte, men nekter? Hvorfor lukter den sånn? Han sier han vasket seg under armene før/etter festen, men ikke bytta klær. Også ligger det en jentegenser og sko igjen hos oss. Han har oppført seg rart tidligere så jeg har grunn til å være mistenksom på om han er utro. Når jeg tar det opp med han svarer han rolig og har sin forklaring. Anonymous poster hash: a9e21...21b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Hvordan forklarer han jentegenseren da? Anonymous poster hash: 78378...ed9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 Svetter han veldig når han har sex da? Eller har han ruset seg? Noen svetter veldig da... Anonymous poster hash: a40c3...6c1
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Folk som ikke har noe å skjule skjuler heller ingenting... Beklager, men varsellampene mine blinker og uler! Anonymous poster hash: ac4cc...685
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2015 #5 Skrevet 28. desember 2015 Den tilhørte ei som var på fest her, han tror han vet hvem som eier den. Ikke helt sikker... Han har kompiser som ruser seg, om han ruset seg vet jeg ikke. Ja, han svetter fort stort sett hele tiden. Men er jo ikke normalt å si at man ikke har dusjet og skiftet klær, når man har. Er jo ikke noe å skjule Anonymous poster hash: a9e21...21b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Høres ut som om han lyver til deg. Og da er det vel av en grunn, noe har skjedd og han vil ikke at du skal vite. Men dette kan jo være alt fra en ting han kanskje bare syns er flaut eller det kan være mye verre, som utroskap eller dop. Jeg hadde ikke gitt meg før jeg fikk svar. Anonymous poster hash: 4d99c...7ba
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Da håper jeg heller han har ruset seg enn at han har vært utro. Han burde jo ha vaska klærne sine selv hvis han måtte skjule at han bytta klær. Hva annet kan han være flau over som må skjules? Han har venner som ruser seg på speed når de drikker. Om de svetter mer av det vet ikke jeg noe om Anonymous poster hash: a9e21...21b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 Herlig gjeng. Fatter ikke du orker! Urk 😖 Anonymous poster hash: e0d2a...09b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #9 Skrevet 29. desember 2015 Den tilhørte ei som var på fest her, han tror han vet hvem som eier den. Ikke helt sikker... Han har kompiser som ruser seg, om han ruset seg vet jeg ikke. Ja, han svetter fort stort sett hele tiden. Men er jo ikke normalt å si at man ikke har dusjet og skiftet klær, når man har. Er jo ikke noe å skjule Anonymous poster hash: a9e21...21b Han har venner som ruser seg? Og du lar de feste hjemme hos deg? Hadde jeg aldri tillatt. Anonymous poster hash: bc255...4fa
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #10 Skrevet 29. desember 2015 Hvor var barna deres? Anonymous poster hash: 810ae...5f7
Hibiscushula Skrevet 29. desember 2015 #11 Skrevet 29. desember 2015 Hvor var barna deres? Anonymous poster hash: 810ae...5f7 De var nok med på moroa! Mor reiste vekk mens barna fikk være med far på fest.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #12 Skrevet 29. desember 2015 Har du spurt ham om han har hatt sex med noen andre da? Spør, og legg merke til blikket hans. Anonymous poster hash: 75b38...cf3
Brennheite Badeand Skrevet 29. desember 2015 #13 Skrevet 29. desember 2015 En ting er at det er ugler i mosen her, men det første som slår meg er at det er usedvanlig motbydelig at ingen kaster den stinkbomba av en skjorte som fortsatt er våt av svette etter flere dager i vaskemaskinen... 😝😱
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #14 Skrevet 29. desember 2015 En ting er at det er ugler i mosen her, men det første som slår meg er at det er usedvanlig motbydelig at ingen kaster den stinkbomba av en skjorte som fortsatt er våt av svette etter flere dager i vaskemaskinen... 😝😱 😁👍 Enig med deg 😨😂 Anonymous poster hash: 07fa9...594
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #15 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har ikke tillat noen ting. De skulle egentlig ut, men det var fullt der og da dro de heller til oss. Han sier ingen har ruset seg her og da bør jeg jo tro det. Jeg skrev at vi ikke var hjemme i julen. Barnet var selvfølgelig med meg! Dere som reagerer på at den ikke var vasket, den vasker ikke seg selv når ingen var hjemme. Han kom sent hjem fordi han brukte timevis på å jage folk hjem sier han. Også ryddet han opp alene. Søsteren hans var også hos oss men hun dro noen timer før han kom "hjem" Vi var hos hans foreldre noen dager. Anonymous poster hash: a9e21...21b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2015 #16 Skrevet 29. desember 2015 Har du spurt ham om han har hatt sex med noen andre da? Spør, og legg merke til blikket hans. Anonymous poster hash: 75b38...cf3 Nei, blir litt drøyt å beskylde han for det. Han er allerede sur på meg fordi jeg sa at han lyver. Han sier nesten ingenting. Hva kan jeg legge merke til ved blikket hans? Han ser rart på meg, men stort sett ser han ned eller bort fra meg Anonymous poster hash: a9e21...21b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #17 Skrevet 30. desember 2015 Har du spurt ham om han har hatt sex med noen andre da? Spør, og legg merke til blikket hans. Anonymous poster hash: 75b38...cf3 Nei, blir litt drøyt å beskylde han for det. Han er allerede sur på meg fordi jeg sa at han lyver. Han sier nesten ingenting. Hva kan jeg legge merke til ved blikket hans? Han ser rart på meg, men stort sett ser han ned eller bort fra meg Anonymous poster hash: a9e21...21b Spør du om han har hatt sex med noen andre, så beskylder du han jo ikke for det! Du spør jo! Hele historien der høres veldig merkelig ut, og det er ingen tvil om at noe suspekt har skjedd. Anonymous poster hash: cba34...4d0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #18 Skrevet 30. desember 2015 Har du spurt ham om han har hatt sex med noen andre da? Spør, og legg merke til blikket hans. Anonymous poster hash: 75b38...cf3 Nei, blir litt drøyt å beskylde han for det. Han er allerede sur på meg fordi jeg sa at han lyver. Han sier nesten ingenting. Hva kan jeg legge merke til ved blikket hans? Han ser rart på meg, men stort sett ser han ned eller bort fra meg Anonymous poster hash: a9e21...21b Han unnviker blikkkontakt med deg, ser rart på deg og blir sint eller sur på deg fordi du sier han lyver - når du har bevis for at han lyver. Da skjuler han noe. Hvis han ikke skjulte noe så hadde det jo vært en grei sak å si at han ble så full og danset så mye at han skiftet skjorte, men hadde glemt det. Men tross at du har bevis så innrømmer han det ikke. Da tenker jeg han nekter å innrømme skjorten i håp om å gjøre den løgnen til hovedtema for å skjule noe annet. Anonymous poster hash: 41e3f...c82
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Skrevet 30. desember 2015 Visste ikke at en skjorte som stinker svette var tegn på utroskap...lærer alltid noe nytt her inne! Anonymous poster hash: e7ce2...915
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #20 Skrevet 30. desember 2015 Et eller annet skjuler han i hvert fall. Jeg hadde ikke gitt meg før jeg fant ut. Anonymous poster hash: fc4e1...8d0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #21 Skrevet 30. desember 2015 Tror også han juger om noe. Spørsmålet er bare hva? Anonymous poster hash: 3ab60...6e5
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2015 #22 Skrevet 30. desember 2015 Skjønner ikke helt problemet? Han har vært på/hatt fest. Du kom hjem dagen etter og da har han skiftet klær?? Våte handduker på badet, og han har ikke dusjet? Noen andre som har dusjet , eller noe som har blitt sølt utover og tørket opp? Igjen glemt sko og jakke er jo fort gjort. Har han sovet? Har han vært så beruset at han ikke har husket at han har skiftet? En blir JP paranoid av dop , så mulig derfor han er rar i oppførsel Anonymous poster hash: d71e5...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå