Gå til innhold

Skilsmisse barn, kontakt med far om julen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn som bytter på å være hos far og mor om julen, når barnet/barna er hos mor tar far kontakt om julen ?

Her så var det helt stille og jeg syns det er så rart å ikke ringe barna i det minste på julaften. De er 11 og 13 år med egne mobiler, og gamle nok til å stusse på hvorfor far ikke sier god jul engang.

Anonymous poster hash: ee957...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke barna ringe selv å takke for gaver? Skikk og bruk?!

Anonymous poster hash: ffabe...f02

Skrevet

Det er vi voksne som bærer hovedansvaret for å skape og beholde en god relasjon til barna våre. Synd om far ikke ser dette. Han bør ikke bli forbauset om (når?) barna velger ham bort

Anonymous poster hash: d6458...7c3
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Eldste er 11 og ringer meg selv når hun har lyst. Far snakker ikke med meg

Skrevet

Far her ringer veldig sjeldent til sønnen sin. Kun om det er beskjeder etc.

Når han var yngre ringte moren hans flere ganger om dagen når han var med oss. Det førte ofte til at gutten ble nedstemt, trodde mor savnet han etc. Så jeg vil ikke anbefale mange unødige telefoner.

Anonymous poster hash: e2fc1...0c5

Skrevet

Gavene beholder far til de drar på samvær pga nyttårsaften, hva skjer med de nå som gutten ikke vil dra ditt på samvær aner jeg ikke. Håper far gir gavene til gutten uansett men vet ikke det enda.

Jeg ringer ikke barna hver gang når de er på samvær, men 1-2x i sommerferien og på julaften/nyttårsaften så ringer jeg. Alltid tenkt på det som en selvfølge, men vi er sikkert forskjellige alle sammen.

Anonymous poster hash: ee957...902

Skrevet

Jeg ringer sjeldent til barna når de er hos pappaen sin. Jeg vet at de har det bra der og at de trives der. Da ser jeg vel ikke helt behovet for at jeg skal ringe dem ganske enkelt. Jeg hadde nok for øvrig hellet ikke stusset på om pappaen ikke ringte akkurat på julaften for å si god jul. Det viktigste er hvordan barn og forelder har det når de er sammen. At pappaen da er interessert i hvordan jula har vært for barna etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...