Gå til innhold

"Home Alone" på Viasat4 nå ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at dette var en hyggelig julefilm å se, men den gang ei ...

Har ikke sett den på mange år og har blitt mor i mellomtiden. Opplever et ekstremt ubehag over stakkars lille Macaulay Culkin som ble glemt igjen hjemme. Ikke rart at han saksøkte foreldrene sine og endte opp som et skjeggete dophue.

Jeg ville selvsagt aldri ha glemt igjen Herr Sønn noe sted ...

Ble også helt på gråten i går da jeg så Harry Potter ...

Djeeeze man blir jo helt frynsete av å få barn 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?? Har du mistet helt fotfeste? Det er en FILM!!! 😜

Den er et must hver jul. Gjerne flere ganger, og ja- jeg har barn 😅

Anonymous poster hash: 193d0...008

Skrevet

Hvis det får deg til å føle deg bedre så har onkel Frank glemt igjen lesebrillene sine! 😂

Jeg elsker den filmen og i år var eldstemann stor nok til å se 😀👍

Skrevet

Tenkte at dette var en hyggelig julefilm å se, men den gang ei ...

Har ikke sett den på mange år og har blitt mor i mellomtiden. Opplever et ekstremt ubehag over stakkars lille Macaulay Culkin som ble glemt igjen hjemme. Ikke rart at han saksøkte foreldrene sine og endte opp som et skjeggete dophue.

Jeg ville selvsagt aldri ha glemt igjen Herr Sønn noe sted ...

Ble også helt på gråten i går da jeg så Harry Potter ...

Djeeeze man blir jo helt frynsete av å få barn

Du vet at ikke Kevin er et dophue, for han er en filmkarakter? Og at Macaulay Culkin ikke ble glemt hjemme?

Jeg er jammen meg ikke helt sikker på om du er seriøs eller ei

Anonymous poster hash: 59a87...f87

Skrevet (endret)

Tenkte at dette var en hyggelig julefilm å se, men den gang ei ...Har ikke sett den på mange år og har blitt mor i mellomtiden. Opplever et ekstremt ubehag over stakkars lille Macaulay Culkin som ble glemt igjen hjemme. Ikke rart at han saksøkte foreldrene sine og endte opp som et skjeggete dophue.Jeg ville selvsagt aldri ha glemt igjen Herr Sønn noe sted ...Ble også helt på gråten i går da jeg så Harry Potter ...Djeeeze man blir jo helt frynsete av å få barn

Du vet at ikke Kevin er et dophue, for han er en filmkarakter? Og at Macaulay Culkin ikke ble glemt hjemme?Jeg er jammen meg ikke helt sikker på om du er seriøs eller ei Anonymous poster hash: 59a87...f87
Hva? Nå blir jeg aldeles forvirret her ...

Det er jo åpenbart at et barn vil få PTSD av å bli gjenglemt. Ikke rart hvis han tyr til narkotikum.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Tenkte at dette var en hyggelig julefilm å se, men den gang ei ...Har ikke sett den på mange år og har blitt mor i mellomtiden. Opplever et ekstremt ubehag over stakkars lille Macaulay Culkin som ble glemt igjen hjemme. Ikke rart at han saksøkte foreldrene sine og endte opp som et skjeggete dophue.Jeg ville selvsagt aldri ha glemt igjen Herr Sønn noe sted ...Ble også helt på gråten i går da jeg så Harry Potter ...Djeeeze man blir jo helt frynsete av å få barn

Du vet at ikke Kevin er et dophue, for han er en filmkarakter? Og at Macaulay Culkin ikke ble glemt hjemme?Jeg er jammen meg ikke helt sikker på om du er seriøs eller ei Anonymous poster hash: 59a87...f87
Hva? Nå blir jeg aldeles forvirret her ...

Det er jo åpenbart at et barn vil få PTSD av å bli gjenglemt. Ikke rart hvis han tyr til narkotikum.

Er det du som har tatt et narkotikum i kveld? 😉

Anonymous poster hash: 71bc5...1c1

Skrevet (endret)

Også stakkars Harry Potter som på grunn av omsorgssvikt endte opp som nakendanser på cabaret ...

Endret av MammantilNurket
Skrevet

MammanTilNurket har åpenbart tømt Cava-lageret i aften😂

Anonymous poster hash: 4efd7...8e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...