Gå til innhold

Hadde du giddet å være noens andrevalg? Venner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja altså, hun har omtrent kun tid når typen er på kompiskveld og hun blir ikke lengre enn til han kommer hjem... Sender jeg mld, snap, Facebook. Så tar det ofte lang tid før hun svarer. Dette er jo irriterende og har ført til at jeg ikke tar så mye kontakt mer. Nå er begge våre samboere borte og daa har hun tid da.

Anonymous poster hash: 6f4d1...807

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde eg ikkje gidda!

Anonymous poster hash: 5e13f...d09
Skrevet

Nei. Når det er sagt, så er det (for meg) en del av voksenlivet at jeg ikke alltid har tid og mulighet til å svare venner på sekundet, bli med ut, være med på jentekvelder osv. Men hvis jeg hadde _følt_ meg som andrevalg sett bort fra voksenlivfaktorer, hadde jeg ikke nølt med å finne på noe bedre å gjøre.

Skrevet

Gidder ikke å være støttekontakt når kjæresten er borte. Faser ut slike venner

Anonymous poster hash: 7534e...812

Skrevet

Jeg har ei slik venninne. Jeg sitter derimot ikke og venter på at hun tar kontakt. Har jeg tid når hun tar kontakt kan vi henge, men sier nei når det ikke passer. Jeg tar selv kontakt i ny og ne, men blir mer positivt overrasket når hun tar seg tid enn at jeg forventer et ja. Bruker øvrig tid på andre venner som er mer fleksible. Anbefaler deg å gjøre det samme, det er hennes tap at hun er så fjern.

Anonymous poster hash: b462a...25c

Skrevet

Nope

Anonymous poster hash: 0b155...b7d

Skrevet

Altså... jeg har ALDRI opplevd å ha vært noens førstevalg utenom for mannen og barna. Hadde nok akseptert det ja, for jeg hadde nok ikke hatt noe sosialt liv om jeg ikke gjorde det.

Anonymous poster hash: 9ab03...6d6
Skrevet

Heller ingen venner enn dårlige venner! Skal snart studere og tenker det blir et rikt, sosialt studentliv :)

Skrevet

Ehh mann og barn kommer vel først da!! Gode venner er venner selv om hverdagen et travel

Anonymous poster hash: b9fe7...5f7

Skrevet

Jeg er ingens første eller andrevalg uansett, så andrevalg ville vært en oppgradering.

Anonymous poster hash: c72cd...97f

Skrevet

Mann/samboer og barn går selvfølgelig forran venner. Jeg ville ikke vært sammen med en mann som prioriterte venner forran familien.

I tillegg til at man som voksen selvfølgelig prioriterer familien så har jeg venner som ikke anser meg som sin nærmeste venninne. De er ikke dårlige venner av den grunn. Alle kan ikke ha meg som førstevalg bestandig.

Anonymous poster hash: 75f1b...530

Skrevet

Denne dama har ingen barn.

Skrevet

Selvfølgelig er du, en venninne, andrevalget etter mann ( og eventuelle barn).

Anonymous poster hash: 4f322...827

Skrevet

Jeg kan fint være med venner noen timer mens gubben er hjemme. Vi bor sammen og trenger ikke holde hverandre i hånda 24/7. Skal man kun være med andre når partner er ute av hus?

Skrevet

Har hatt et par sånne venninner opp gjennom tiden. En ting er når man er nyforelska og vil være med kjæresten sin hele tiden, men når man har vært sammen over et år er det på tide å roe ned litt. 
Og når de først har tid til å ta en kaffe, jo da dukker kjæresten opp etter 15 min på vei hjem fra jobb... 

Anonymous poster hash: 67ef7...23c
Skrevet

Du skjønte ikke poenget hennes??

Anonymous poster hash: 4d707...43d

Skrevet

Ja altså, hun har omtrent kun tid når typen er på kompiskveld og hun blir ikke lengre enn til han kommer hjem... Sender jeg mld, snap, Facebook. Så tar det ofte lang tid før hun svarer. Dette er jo irriterende og har ført til at jeg ikke tar så mye kontakt mer. Nå er begge våre samboere borte og daa har hun tid da.

Var slik i forrige forholdet mitt også. Nedprioriterte meg selv og mine venner hele tiden, han kom alltid i første rekke.. Brukt lang tid på å bli meg selv igjen..

Anonymous poster hash: 30bb8...ded

Skrevet

Har hatt et par sånne venninner opp gjennom tiden. En ting er når man er nyforelska og vil være med kjæresten sin hele tiden, men når man har vært sammen over et år er det på tide å roe ned litt.

Og når de først har tid til å ta en kaffe, jo da dukker kjæresten opp etter 15 min på vei hjem fra jobb...

Anonymous poster hash: 67ef7...23c

Nøyaktig sånn :o har opplevd å blitt dumpa etter 10 min sammen på kjøpesenter fordi gubben ble tidligere ferdig på jobb... De har vært sammen i 1,5 år og bor sammen.

Skrevet

Nå kjenner jo ikke jeg de folka, men kan det være at typen hennes er kontrollerende da? At hun ikke "får lov" å dra ut når han er hjemme? Og at det er derfor hun bare kommer når han er ute og ellers ikke svarer så mye på tlf?

Sier ikke at det er sånn, men i stedet for å tolke det sånn eller sånn så ville jeg heller spurt henne hva det handler om. Er hun en type dame du egentlig vil ha et videre vennskap med så hadde jeg lagt litt jobb i å få til det.

Anonymous poster hash: a990e...889
Skrevet

Nå kjenner jo ikke jeg de folka, men kan det være at typen hennes er kontrollerende da? At hun ikke "får lov" å dra ut når han er hjemme? Og at det er derfor hun bare kommer når han er ute og ellers ikke svarer så mye på tlf?

Sier ikke at det er sånn, men i stedet for å tolke det sånn eller sånn så ville jeg heller spurt henne hva det handler om. Er hun en type dame du egentlig vil ha et videre vennskap med så hadde jeg lagt litt jobb i å få til det.

Anonymous poster hash: a990e...889

For og si det slik trur jeg faktisk hun er den som bestemmer i det forholdet. Han har vært utro en gang og holdt kontakten periodevis med samme dame han lå med etter det hadde skjedd og etter dama fant ut og tilga han. Hun følger til og med etter han til frisør, men de fremstår liksom som "nyforelska". Han får selvsagt ikke lov å dra på fester hvor denne damen potensielt kan befinne seg. Tror nok mere det er hun som vil ha kontroll... Har kjent henne hele mitt liv.

Skrevet

Ja, hvis det er hyggelig når dere er sammen hadde jeg det. Skjønner ikke at folk er så kravstore til vennene sine. For meg fyller venner ulike behov, og jeg tenker at venner får fremtredende roller i ulik grad avhengig av livsfase. Jeg har venninner som duger til kaffe og fjas, og venninner som virkelig skinner når jeg trenger en skulder å gråte på. Jeg har et par venninner som aldri sier nei hvis jeg foreslår noe, de gir meg litt dårlig samvittighet. Jeg klarer nemlig ikke å gjøre det samme med dem... 

Skrevet

Jeg har en sånn venninne. De få gangene vi har møtt hverandre de siste 3 årene er når vi tilfeldigvis treffes på en butikk. Hun kommer ikke engang i bursdager, hun er alltid så utrolig opptatt av den nye mannen (som hun nå har bodd sammen med i 5 år) at hun aldri er ute av huset alene lenger. Jeg tenker at enten har hun bestemt seg for at hun ikke lenger trenger å se andre mennesker en mannen sin ellers får hun ikke lov...

Anonymous poster hash: e25d0...6df

Skrevet

😂😂😂😂

Vil du være GIFT med henne...? Selvsagt er du nr.2, noe annet ville være sykt...

Anonymous poster hash: 643b5...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...