Gå til innhold

Spiralen falt ut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter siste mens hatt vondt i magen (langt nede) og småblødninger. Og også en merkelig "infeksjonslukt" der nede, spesielt ved sex. Jeg ble plutselig redd for å ha glemt en tampong i skjeden, stakk inn en finger og fant en tråd. Ut kom derimot spiralen! Det var ikke vondt og den var helt løs. Ergo må jeg vel ha hatt den flytende rundt i skjeden og ute av posisjon en stund. Har nettopp hatt mens så er vel neppe gravid, men kan jo virke som jeg har fått en infeksjon der nede. Blæh... Erfaringer noen?

Anonymous poster hash: 9a3b1...151

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring lege for å få sjekket status, en infeksjon vil du ikke ha der ubehandlet. Hvor lenge siden er det siden den ble satt inn? Finnes refusjonsordning ellernoe i den dur for feilinnsatte spiraler.

Anonymous poster hash: 27985...38b

Skrevet

Vel, det samme skjedde med min mor, så jeg har en attpåklattsøster på 18 år😂

Anonymous poster hash: 64fb6...64e

Skrevet

Det er ikke sikkert du har en infeksjon, kanskje bare litt ubalanse i bakterieflora o.l. Jeg ville tatt et par melkesyre vaginakapsler og sett det an et par dager om du ikke har smerter eller feber.

Både mamma, søsteren min og jeg støter ut spiral. Det er ikke alle kropper som aksepterer at det ligger et fremmedlegeme der...

Anonymous poster hash: bf141...488

Skrevet

Ring lege for å få sjekket status, en infeksjon vil du ikke ha der ubehandlet. Hvor lenge siden er det siden den ble satt inn? Finnes refusjonsordning ellernoe i den dur for feilinnsatte spiraler.

Anonymous poster hash: 27985...38b

Jeg har hatt den i 2,5 år.

Ikke sikkert det er infeksjon, men det er "fiskelukt" og absolutt vondt.

Anonymous poster hash: 9a3b1...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...