Gå til innhold

Ditt beste motivasjonsråd til ei på slankern?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kryr av fristelser, men jeg skal styre unna. Skal unne meg litt på nyttårsaften, men nå sliter jeg med ikke å gå løs på godteskapet...

Gi meg ditt beste argument for hvorfor jeg skal holde meg unna å spise noe nå. Jeg har spist middag så det er bare fysing.

Jeg veier 86 kg og må under 70..

Anonymous poster hash: a6677...93c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt.....

Anonymous poster hash: a6677...93c

Skrevet

Det vil alltid finnes fristelser, så om du ikke kan nyte dem nå, kommer en sjanse senere når du kan prioritere det.

Anonymous poster hash: 80d1d...0af

Skrevet

Hvor motiverende er det at vekten stiger noen gram bare fordi du spiser litt?

Finnes ikke motiverende i det heletatt faktisk.. Hvis du dytter i deg ei lita skål med cheesdodles da, se for deg hvordan du hadd sett ut om du bare limte de på. To stk i trynet, 13 nedover begge låra og 27 fordelt på mage og rygg.

Ikke spesielt pent..

😂

Gå deg en tur og ta ett eple når du kommer inn igjen 👍

Anonymous poster hash: 5070d...7e4

Skrevet

Ta tak, gjem unna alt du har av godteri til et sted du ikke kommer så lett til, eller kast det! Tell kalorier så finner du fort ut hvor mye det er i bare en liten sjokoladebit. Aller helst ville jeg meldt meg på Grete Roede nettkurs. 

Anonymous poster hash: 6d395...3a9
Skrevet

Finnes ikke motiverende i det heletatt faktisk.. Hvis du dytter i deg ei lita skål med cheesdodles da, se for deg hvordan du hadd sett ut om du bare limte de på. To stk i trynet, 13 nedover begge låra og 27 fordelt på mage og rygg.

Ikke spesielt pent..

Gå deg en tur og ta ett eple når du kommer inn igjen

"Hvis du dytter i deg ei lita skål med cheesdodles da, se for deg hvordan du hadd sett ut om du bare limte de på. To stk i trynet, 13 nedover begge låra og 27 fordelt på mage og rygg."

Hmm, kanskje det er det jeg må se for meg. Kanskje det funker :)

Anonymous poster hash: c8da4...f2d

Skrevet

Ikke spesielt pent..

"Hvis du dytter i deg ei lita skål med cheesdodles da, se for deg hvordan du hadd sett ut om du bare limte de på. To stk i trynet, 13 nedover begge låra og 27 fordelt på mage og rygg."

Jeg vurderer det samme. Bonusen er at man i hvert fall er sysselsatt med noe annet enn å spise mens man limer... 😂

Skrevet

Ikke spesielt pent..

Jeg vurderer det samme. Bonusen er at man i hvert fall er sysselsatt med noe annet enn å spise mens man limer...

Hahaha, fantastisk :legrine: :legrine: :legrine:  Ny hobby i 2016 :legrine:

Skrevet

Ikke ha godteskap?

Anonymous poster hash: edee8...807

Skrevet

Når du slanker deg gar du ikke noe godte skap. Kast alt!! Kjøp kun det evt barn skal ha på lørdag og ikke noe mer. Da slutter du å tenke på det godteskapet, for det finnes jo ikke lenger;-)

Skrevet

Ikke ha godteskap?

Anonymous poster hash: edee8...807

Enig! Bedre med godterskuff😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...