Gå til innhold

Normalt? unger som synes de er stygge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 10 år og meget vakker ( det synes alle om sine barn ), hun synes imidlertid hun er stygg og kaller seg selv stygge ting. Tykk og stygg (hun er meget veltrent og slank, 28 kg). Nå har minstejenta på 6 år begynt å si at hun ikke liket å se seg selv i speilet...jeg har alltid hatet å se meg selv i speilet ( har aldri nevnt det for dem ). Jeg synes også at jeg er mindre pen ( andre sier at jeg et søt, nydelig ). Dette er noe jeg aldri har snakket med noen om...

Anonymous poster hash: 5e4d5...d0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes alltid jeg var stygg.. det rare var at kjekke menn var interessert i meg. Jeg ble nesten paranoid av det og lurte på hva de var ute etter.. Jeg husker mamma sa til meg gang på gang at jeg ikke var stygg, men derimot svært vakker, og snill, god og morsom. Jeg fnøs av det og ba henne holde fred, men det var godt for meg at hun likevel fortsatte å si det 😊

Anonymous poster hash: 48f66...431

Skrevet

Altså, når jeg sier menn, så mener jeg jo egentlig gutter 😂 Det var jo selvfølgelig GUTTER på den tiden, og ikke menn 😊

Anonymous poster hash: 48f66...431

Skrevet

Er du objektiv når du sier at barna dine er vakre, eller kan det hende de egentlig er mindre heldige med utseendet?

Det er greit at du sier til datteren din at du synes hun er søt, men kanskje du heller skal lære ungene dine å fokusere på andre kvaliteter enn skjønnhet?

Jeg mener foreldre gjør mindre pene barn en bjørnetjeneste ved å prøve å dekke over sannheten.

Anonymous poster hash: 9c045...659

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...