Gå til innhold

Hvor sover deres baby på 7-8uker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi en kurv på stativ vi fikk låne, men vokser fort her :)

Men synes det er for tidlig med sprinkelseng.

Hva bruker dere ???

Anonymous poster hash: c838c...409

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppi vognbag i senga, i vogna eller i lekegrind. Aldri brukt vugge. ☺

Anonymous poster hash: 38001...0b8

Skrevet

Har ikke baby, men vår sov i vognbagen i begynnelsen. Gjerne oppi sprinkelsenga. Ellers er det heller ikke noe i veien for å legge barnet i sprinkelsenga. Lag gjerne en lun krok med dyner e.l rundt. Eller babynest.

Anonymous poster hash: 01dc6...c26

Skrevet

Mine brukte sprinkwlseng fra nyfødt av. Rullet et teppe i en U rundt hodet deres slik at det ble trangere og mer intimt.

Anonymous poster hash: 4d22f...602

Skrevet

I sofaen, på meg, i hengevugge, i bilstolen, i babynest, i min seng, i sprinkelseng.sover hvor og når som helst. Sprinkelseng er det ingen aldersgrense på 😉

Anonymous poster hash: 0eca0...754

Skrevet

min brukte sprikelseng fra dag 1, ser ikke problemet

Skrevet

Vugge i stua på dag frem til ca 8 uker. a begynte han å sove i vogn ute.

Sprinkelseng på natt. Hvorfor skulle den ikke det?

Anonymous poster hash: b3ee2...821
Skrevet

På eget rom på natta, i sprinkelseng og babynest. Og litt sammen med med i dobbelsenga, mannen er kastet ut for øyeblikket :P I bæresele på meg på dagen :)

Anonymous poster hash: 53912...8fa

Skrevet

Vugge eller vognbag. Mest vognbag.

Anonymous poster hash: 0821e...4b3

Skrevet

På eget rom på natta, i sprinkelseng og babynest. Og litt sammen med med i dobbelsenga, mannen er kastet ut for øyeblikket :P I bæresele på meg på dagen :)Anonymous poster hash: 53912...8fa

Legger du ungen i bæresele hver gang det skal duppes? Høres svært slitsomt ut. De skal jo ha en viss våkentid og kontakt på veldig mange andre måter enn "hud mot hud"

Anonymous poster hash: 0821e...4b3

Skrevet

Begge mine har sovet i sprinkelseng på natta fra vi kom hjem fra sykehuset med dem. Avgrenset senga så den ikke ble så stor og utrygg. På dagen sov de minst en god dupp ute i vogn, gjerne tre dupper ute. Ellers sov de litt der det passet, på brystet mitt, i vugga på stua eller i ett eller annet fang ❤️

Skrevet

Hun sover i vogna si på tur hver dag. På armen eller brystet til meg eller far 1-2 timer hver dag. Krybba eller vippestolen sin resten av sovdtiden, i det rommet jeg befinner meg i.. Med meg i dobbelt senga hver natt.

Jobber mot å få meg selv til å godta krybba om natta. . . Så godt å ha hun nær!

Nei det ødelegger ikke for samlivet mellom mannen og meg. Så er det sagt!

Anonymous poster hash: c0580...131

Skrevet

På sofaen eller armene mine på dagtid også sover han sammen meg i dobbelsenga om natten 😉

Anonymous poster hash: da86a...8c9

Skrevet

Vogna, oppå meg eller på sofaen om dagen. Sprinkelseng eller sammen med meg om natta.

Anonymous poster hash: 47780...333

Skrevet

Vugge på dagtid, i sprinkelseng eller i vår seng på natta.

Anonymous poster hash: bf7c9...150

Skrevet

Da han var nyfødt sov han mest på brystet vårt eller i babynest på sofaen. I en sånn tiny love 3 i 1 baby bounser på natta. (Fungerer som en liten vugge) Fra han var 5-6 uker sluttet han å sove på oss på dagtid. Sovna gjerne i vippestolen om han satt der eller i vognbagen på dagtid. Nå er han 3 mnd og har de siste ukene sovet ute i vogn ca 3 ganger om dagen og legges i sengen/vuggen på vårt rom i 19 tia om kvelden. våkner 1-2 ganger om natta for mat. Han flytter inn på eget rom og i sprinkelsenga når han slutter å spise om natta eller når senga han sover i nå blir for liten.

Når vi er på hytta, sover han i vognbagen om natten også. Babynestet blir ikke så mye brukt lenger. Blir for trangt i bagen eller vugga med det oppi, men tenker å bruke det i sprinkelsenga etterhvert om han ikke har vokst ut av det. Hittil har han trivdes best i vognbagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...