Gå til innhold

Har du nådd målene dine du satte deg for 2015?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nesten nådd målet, men er likevel fornøyd. Satte et mål om å gå ned 35 kg og har klart 32,3 kg ned. Har 20 kg til jeg skal ned og det er målet for 2916.

Hva med deg? Satte du deg mål for 2015 som du har nådd?

Anonymous poster hash: 43b5f...86c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener 2016....ikke 2916😂

Skrevet

Oi oi, så bra jobba hi!

Har ikke nådd vektnedgang mål, er på samme vekt som i fjor.

Men skolen - den har jeg klart så langt og er strålende fornøyd med det!

Og fått til langt bedre samværsavtale med barnefar - endelig annenhver helg fri - så sinnsykt deilig!! 😊

Anonymous poster hash: f3585...103

Skrevet

Nope! Jeg skulle ned 10 kg til matchvekt, nå har jeg bare 15 igjen :P

Hahaha!!

Anonymous poster hash: 194f8...6f1

Skrevet

ute etter skryt nå?

Anonymous poster hash: cdc54...7c0
Skrevet

Hadde som mål å gå ned 30 kg. Har klart 26, så nesten i mål. Har en "hemmelig" drøm om 5 kg til, så ønsker å gå ned 9 kg til. Har ikke dette som mål da, bare et ønske👍 er uansett fornøyd når jeg har gått ned 30👍

Anonymous poster hash: 5d503...176

Skrevet

Oi oi, så bra jobba hi!

Og fått til langt bedre samværsavtale med barnefar - endelig annenhver helg fri - så sinnsykt deilig!! 😊

Så trist det er at du som mor synes det er deilig med fri fra barna dine. 😟 Får håpe far vil ha hovedomsorgen å kjemper for det, da får du fri hele tiden og barna får vokst opp hos noen som vil ha de.

Anonymous poster hash: de67d...132

Skrevet

Så trist det er at du som mor synes det er deilig med fri fra barna dine. Får håpe far vil ha hovedomsorgen å kjemper for det, da får du fri hele tiden og barna får vokst opp hos noen som vil ha de.

Regner med at du er trollemor fra noen andre tråder....

At en alenemor som studerer fulltid synes det er godt å ha fire dager i måneden til å hente seg litt inn skal være noe ille - det sier mest om deg, n132. Det sier til og med ganske mye om deg om du "bare" ønsker å trolle om det.

Anonymous poster hash: 1fe4f...aab

Skrevet

Oi oi, så bra jobba hi!

Så trist det er at du som mor synes det er deilig med fri fra barna dine. 😟 Får håpe far vil ha hovedomsorgen å kjemper for det, da får du fri hele tiden og barna får vokst opp hos noen som vil ha de.

Hahahaha!! Jeg ler meg ihjæææl :P

Dagens teiteste svar :D

Anonymous poster hash: 194f8...6f1

Skrevet

Oi oi, så bra jobba hi!

Å, neida du, han leverer de tidlig hver søndagsmorgen for da er han utslitt, stakkars.. Så de stakkars barna mine får nok ha meg med hovedansvaret enn så lenge..

Og tenk- jeg har faktisk barna i BARNEHAGEN mens jeg er på skolen - for en forferdelig mor jeg er!!

Skrevet

ute etter skryt nå?

Så råtten du er. Er det ikke lov å være stolt av å nå et mål man har satt seg? Er du så smålig i virkeligheten også? Trist...

Skrevet

ute etter skryt nå?

Hi fortjener masse skryt for det hun har gjort, og det er godt å høre av andre at man har gjort noe bra eller vært flink. Hi har gjort en kjempejobb for sin egen helse og det fortjener respekt.

Er du en av de som er så patetiske at du prøver å psyke andre ned når de med god grunn er stolte av seg selv? Føler du deg litt bedre når du prøver å psyke ned andre? I så fall - prøv heller å psyke opp deg selv, da vil du ikke trenge rakke ned på andre for å føle deg bedre selv.

Anonymous poster hash: 1fe4f...aab

Skrevet

Hovedmålene var å passe fint inn i brudekjolen min i sommer, og å bli gravid før jul.

Fikk til begge deler. :)

Anonymous poster hash: 1ec72...17c

Skrevet

ute etter skryt nå?

Jeg syntes hi fortjener skryt jeg. 32kg er søren ikke bare en melpose. Det er rimelig grei jobb bak det selv om hun sikkert har hatt litt og ta av. Håper du klarer 20kg til hi. Med den innstillingen du har nå er du på rett vei hvertfall. Jeg skulle gå ned alle kg etter graviditeten men ble gravid på nytt etter 4mnd så gjensto 3kg til normalvekt. Nå er målet å gå ned etter fødsel nr 2 til samme vekt som før graviditetene 😊

Anonymous poster hash: a0f33...0a7

Skrevet

Ja. Jeg hadde et mål om å kicke ass og gjøre mitt beste, og få bukt med prestasjonsangsten. Synes jeg har gjort veldig mye bra og nytt i år. Men jeg har gjort dumme ting også. Jaja. Men alt i alt har det vært et fantastisk år!

Anonymous poster hash: 01df4...8f0

Skrevet

Jeg skulle gjøre det bra på skolen. Innfridde ikke helt. Fikk 20stp med B, 20stp med A, men 40stp med C. Så karakterene med C ødela jo litt da😓 kanskje ikke ta 80stp på ett år neste gang.

Anonymous poster hash: 5037b...010

Skrevet

Ja, men de gjorde meg bare ulykkelig - jeg hadde det bra fra før, innså det bare ikke før det var for sent.... :-(

Anonymous poster hash: 3a748...0d7

Skrevet

Både ja og nei. Nådde målene om A på masteroppg og ny jobb. Har hatt det derimot dritt privat.😕

Anonymous poster hash: c42ac...933

Skrevet

Jeg har nesten nådd målet, men er likevel fornøyd. Satte et mål om å gå ned 35 kg og har klart 32,3 kg ned. Har 20 kg til jeg skal ned og det er målet for 2916.

Hva med deg? Satte du deg mål for 2015 som du har nådd?

For en fantastisk vektnedgang! Gratulerer 😄😊🙅 Jeg gikk ned 25 kg på et år en gang og det krevde son kvinne 😊

I 2015 gikk jeg fra mannen min - første steg i "prosjekt - finne lykken". I 2016 skal jeg jobbe med å etablere meg solid som enslig mor til mine små. Gleder meg 😊

Anonymous poster hash: a573b...27d

Skrevet

jeg hadde tre mål, gå ned ti kilo, slutte og røyke å bli gravid! 

nå sitter jeg her ti kilo lettere, røykfri og med en bolle i ovnen! :D 

Anonymous poster hash: 54b60...b65
Skrevet

Grattis!!! Det er jo helt sykt bra 😀👏

Jeg satte meg for mål om å ha et år uten godteri, kaker og snacks. Det har jeg klart. Resultatet er 6 kilo ned og hele 20 cm mindre rundt midjen. Da har jeg ellers fortsatt helt som normalt, og har spist godt og drukket vin og øl på fest ( blir jo ikke så ofte da..)

Siden jeg ikke savner godteri i det hele tatt så går jeg for et år nummer to 😀🎉👍

Anonymous poster hash: 3ed24...2df

Skrevet

Jada. Har kommet meg igjennom riktig antall studiepoeng på normert tid og klemt meg inn i bunaden min - happy days ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...